مثبت شدن تست کرونای یک ملی‌پوش والیبال نشسته

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان از مثبت شدن تست کرونای یکی از ملی پوشان والیبال نشسته خبر داد و گفت: این بازیکن در حال حاضر در قرنطینه بسر می‌برد، امیدوارم تا زمان اعزام تست وی منفی شود تا مشکلی برای حضور در پارالمپیک توکیو نداشته باشد.

مثبت شدن تست کرونای یک ملی‌پوش والیبال نشسته
کد خبر: 509128
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ ۱۱:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان اظهار کرد: پس از مثبت شدن تست کرونای این ملی‌پوش والیبال نشسته، 10 روز است که در قرنطینه بسر می‌برد و منتظر هستیم تا ببینیم پس از یک هفته وضعیت وی چگونه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، او گفت: تست کرونای این بازیکن در شرایطی مثبت شده که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده بود و در سلامتی کامل به‌سر می‌برد، امیدوارم تا 28 مرداد قبل از اعزام والیبال نشسته به بازی‌های پارالمپیک تست این بازیکن منفی شود تا همراه تیم بتواند عازم توکیو شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته هم‌چنین درباره‌ی وضعیت سایر باریکنان والیبال نشسته افزود: آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از امروز شنبه 16 مرداد در محل فدراسیون جانبازان و معلولان در شرایط کاملا قرنطینه برگزار می‌شود و تمام بازیکنان و کادر فنی پیش از حضور در این اردو تست PCR داده‌اند و مشکلی برای شرکت در اردو نداشتند.

رضایی تصریح کرد: برای این که از سلامتی ورزشکاران مطمئن شویم دوباره در جریان برگزاری اردو و هم‌چنین قبل از اعزام از ملی پوشان والیبال نشسته تست کرونا گرفته خواهد شد تا دغدغه ای برای اعزام نداشته باشیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مراسم بدرقه برای کاروان اعزامی به توکیو برگزار خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: مراسم بدرقه‌ای برای کاروان پارالمپیک ایران پیش‌بینی نشده و اولین کاروان متشکل از والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تیروکمان و تعدادی از دوومیدانی کاران 28 مرداد در شرایط قرنطینه و پس از انجام تست PCR راهی توکیو خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها