کد خبر: 509288
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۰:۰۱:۰۰
| |

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی پیامی روز خبرنگار را گفت

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چراغی هستند برای هدایت کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی که به آن‌ها کمک می‌کنند راه را پیدا کرده و بهتر به جامعه خدمت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی پیامی روز خبرنگار را گفت
کد خبر: 509288
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۰:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چراغی هستند برای هدایت کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی که به آن‌ها کمک می‌کنند راه را پیدا کرده و بهتر به جامعه خدمت کنند.

در بخشی از پیام مدیرکل ارشاد گیلان به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

17 مرداد ماه پیوند خورده است با روز خبرنگار که مصادف است با سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان؛ بنده فرا رسیدن این روز را به همه خبرنگاران و فعالان زبده عرصه رسانه و خبر استان تبریک عرض می‌کنم.

جان نباشد جز خبر در آزمون / هر که را افزون خبر جانش فزون


اینکه خبرنگاران ما با جان افزونی وارد عرصه آگاهی‌بخشی به جامعه شده‌اند، برای بنده بسیار ارزشمند است و باید پذیرفت که خبرنگاران، چندآوایی فرهنگی را در یک جامعه نهادینه می‌کنند.

بنده، انتظارم را از جامعه فرهیخته خبرنگار با این دو بیت عنوان می‌دارم:‌

ای برادر تو همه اندیشه‌ای مابقی خود استخوان و ریشه‌ای/ گر بود اندیشه‌ات گل، گلشنی ور بود خاری تو هیمه گلخنی

بنده معتقدم خبرنگاران ما عملا می‌توانند گلشنی از گل‌های متفاوت بسازند و طبیعی است که خار این بوستان را هم نشان دهند؛ و چراغی هستند برای هدایت کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی که به آن‌ها کمک می‌کنند راه را پیدا کرده و بهتر به جامعه خدمت کنند.

استان گیلان با سابقه زبانزدش در عرصه رسانه، هم‌اکنون دارای 187 رسانه مکتوب، 227 پایگاه خبری، 30 رسانه الکترونیک غیر برخط، 15 دفتر خبرگزاری و 55 دفتر سرپرستی نشریات سراسری است که فعالان این عرصه به‌عنوان بخش بزرگی از جامعه خبرنگاری، الحق و الانصاف در اطلاع رسانی مناسب در ایام کرونا بسیار به ما کمک کردند؛ ما بعد از قم، دومین استان درگیر کرونا بودیم و اگر نبود جامعه خبرنگاری ما، در هجوم اخبار متضاد گم می‌شدیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها