مسعود پزشکیان، نماینده مجلس:

شهردار شدن زاکانی مشکل قانونی دارد/ نماینده قم باید از مجلس استعفا دهد

نماینده تبریز در مجلس گفت: حضور زاکانی در سمت شهرداری تهران مشکل قانونی دارد، زیرا باید از مجلس استعفا دهد.

شهردار شدن زاکانی مشکل قانونی دارد/ نماینده قم باید از مجلس استعفا دهد
کد خبر: 509381
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۶:۰۸:۱۶

اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس یازدهم به عنوان شهردار تهران از سوی شورای این شهر گفت: این موضوع از نظر قانونی مشکل دارد و باید سابقه اجرایی مرتبط با جایگاه شهرداری وجود داشته باشد. حداقل بر اساس اطلاعات همخوانی میان سِمت شهرداری و شخص نماینده قم نمی بینم؛ اگرچه زاکانی برای شهردار شدن باید از نمایندگی استعفا دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی در پاسخ به اینکه آیا مجلس با استعفای نماینده قم موافقت می کند؟ گفت: چرا موافقت نکند؟ موافقت کند.

پزشکیان همچنین در پاسخ به اینکه آیا فضای پارلمان با استعفای این نماینده برای حضور در شهرداری تهران مثبت است؟ اظهار کرد: نمی دانم. بالاخره این دسته از نمایندگان با هم یک گروه و جناح روشن هستند و با هم تصمیم می‌گیرند. وقتی با یکدیگر هماهنگ کرده اند، به هم رأی می دهند و ممکن نیست بدون هماهنگی با یکدیگر کار کنند.

این نماینده یادآور شد: این جناح می‌گفتند کار را به ما بدهید و ما درستش می کنیم. الان هم کار را میان خود تقسیم می کنند تا درستش کنند، ما نیز دعا می کنیم درستش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها