رئیس اسبق ستاد ارتش اسرائیل:

100 هزار موشک به سمت ما نشانه گرفته شده/باید آماده شویم

رئیس اسبق ستاد ارتش اسرائیل در سخنانی به مقامات این رژیم درباره موشک‌های مقاومت در لبنان و نوار غزه هشدار داد.

100 هزار موشک به سمت ما نشانه گرفته شده/باید آماده شویم
کد خبر: 509508
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ ۱۳:۲۷:۱۹

اعتمادآنلاین| گرشون هکوهین، رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که این رژیم نسبت به احتمال تشدید تنش در جبهه شمالی این رژیم با جنوب لبنان نگران است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وی اظهار کرد: اگر در اسرائیل بودم برای جنگ آماده می‌شدم؛ ما باید از انکار دست بکشیم و بپذیریم که یک کمپین تهدید علیه اسرائیل وجود دارد و در آینده دشوارتر از روزهای اخیر خواهد بود؛ اما اسرائیلی‌ها متوجه این موضوع نیستند که باید برای آن آماده شوند.

وی افزود: "ما باید بفهمیم حزب‌الله و حماس چه می‌کنند. این یک رویکرد بسیار پیچیده است. آنها جنگ نمی‌خواهند، آنها می‌خواهند ما را از پای دربیاورند. آنها متعهد به تلاش روزانه برای آسیب رساندن به اسرائیل تا زمان نابودی آن هستند. آنها این کار را می‌کنند و هر کاری را که انجام می‌دهند بررسی می‌کنند.

رئیس سابق ستاد ارتش رژیم اشغالگر ادامه داد: مردم اسرائیل باید بدانند که در بهشت ​​نیستند. رئیس ستاد ارتش به خوبی در برای مقابله با حزب‌الله و حماس آماده می‌شود، اما او خیلی کوچک است که بتواند همزمان همه تهدیدها را تحمل کند.

وی ادامه داد: زمانی که کسی زمین بخورد ضربه زنندگان به آن زیاد می‌شوند؛ به همین دلیل تل‌آویو نباید بگذارد اطرافیانش شاهد به نوسان افتادن اسرائیل باشند.

هکوهین گفت: همه می‌دانند که 100 هزار موشک به سمت اسرائیل نشانه گرفته شده است و جبهه داخلی باید آماده باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها