کد خبر: 509675
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۹ ۱۳:۰۵:۴۰
| |

محقق قطری:

اسرائیل بین امارات و عربستان پایگاه تأسیس کرده است

یک محقق قطری از تأسیس پایگاه رژیم صهیونیستی در مرزهای بین عربستان و امارات خبر داد.

اسرائیل بین امارات و عربستان پایگاه تأسیس کرده است
کد خبر: 509675
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۹ ۱۳:۰۵:۴۰

اعتمادآنلاین| «علی الهیل» محقق قطری در برنامه «قبل الغد» شبکه خبری العهد عراق فاش کرد، رژیم صهیونیستی پایگاهی را در حدفاصل مرزهای عربستان و امارات تاسیس کرده است.

به گزارش ایرنا، وی همچنین با اشاره به اختلافات سعودی و اماراتی در جنوب یمن تصریح کرد: اختلافاتی میان عربستان و امارات بر سر عدن وجود دارد.

الهیل افزود: امارات نقش مشکوکی دارد و به دلیل عادی سازی روابط با اسرائیل به یک کشور منزوی تبدیل شده و به بیش از 7000 یهودی برای خرید املاک در مکه تابعیت داده است.

وی اضافه کرد: سفیر امارات در واشنگتن دوست صمیمی لابی صهیونیستی است. امارات میلیاردها دلار در اختیار لابی صهیونیستی قرار داده است.

قرارداد عادی سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی 25 شهریور پارسال به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

عمده کشورهای عربی حوزه خلیج فارس سال هاست با رژیم صهیونیستی رابطه پنهانی داشته و دارند و اتفاقاً دولت های عربی در سال های اخیر نتوانسته اند این روابط را همچنان پنهان نگه دارد.

ناظرین امور منطقه می گویند ؛ امارات و بحرین سال هاست که به شکل غیر علنی روابط سیاسی و امنیتی با رژیم صهیونیستی دارند و نه تنها در مسائل مربوط به فلسطین و طرح های توسعه طلبانه اسرائیل در قبال ملت فلسطین با این رژیم همسو و هماهنگ هستند، حتی در مسائل منطقه نیز به تأمین کننده منافع این رژیم تبدیل شده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها