اینیستا: مسی به بارسلونا شخصیت می‌بخشید

هافبک پیشین بارسلونا از هم‌تیمی پیشین خود تمجید ویژه‌ای کرد و به مدیران باشگاه هشدار دارد که بابت جدایی لیونل مسی هر چه سریع‌تر به خودشان بیایند.

اینیستا: مسی به بارسلونا شخصیت می‌بخشید
کد خبر: 509772
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۰۹:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین|

آندرس اینیستا که خود بین سال‌های 2002 تا 2018 در عضویت باشگاه بارسلونا بود و سابقه بازی در کنار لیونل مسی را در درخشان‌ترین دوره تاریخ این باشگاه دارد، همانند میلیون‌ها هوادار بارسا از جدایی این فوق‌ستاره آرژانتینی از جمع کاتالان‌ها غمگین است. برنده 6 توپ طلا پس از اینکه باشگاه بارسلونا پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد توانایی تمدید قرارداد او را ندارد، شب گذشته (سه‌شنبه) با امضای قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

به گزارش تسنیم، هافبک ویسل کوبه ژاپن در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در در درون باشگاه رخ داده است و اینکه اوضاع چطور پیش رفته است، اما باشگاه باید بعد از این انتقال به خودش بیاید. دیدن مسی با پیراهن تیم دیگری دردآور خواهد بود. لئو به بارسلونا شخصیت می‌بخشید. مسی همه چیز بود، او بازیکنی است که از تیم فراتر می‌رود. من هرگز بازیکنی مثل لئو ندیده‌ام و فکر نمی‌کنم که هرگز هم ببینم. بارسلونا اما همچنان یکی از بهترین تیم‌ها خواهد بود، یکی از آنهایی که باید در اوج باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها