کد خبر: 509846
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۱۲:۵۱:۵۰
| |

سرمربی تیم ملی والیبال: توقعات در المپیک برآورده نشد/کارمان سخت است

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: متاسفانه تیم ملی در مسابقات المپیک نتوانست توقعات را برآورده کند و حالا کار ما سخت شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال: توقعات در المپیک برآورده نشد/کارمان سخت است
کد خبر: 509846
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۱۲:۵۱:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ بهروز عطایی سرانجام رسماً سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان و جایگزین ولادیمیر آلکنو شد تا کار تانک روسی با فدراسیون ایران تمام شود و پس از سال‌ها هدایت تیم ملی به یک مربی ایرانی سپرده شود.

به گزارش فارس، عطایی در مورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که مسئولیت تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را به من و همکارانم بسپارد. ما هم کار را شروع کردیم و 5 نفر از بازیکنانی که در المپیک بودند را هم دعوت کردیم و از سوی دیگر تعدادی از بازیکنان تیم جوانان برای حضور در قهرمانی آسیا ما را همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه تیم ملی در المپیک نتواست توقعات را برآورده کند و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند، چراکه یک بار دیگر باید ثابت کنیم که والیبال کشورمان چه توانایی بالایی دارد. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم. این در شرایطی است که حریفان ایران در آسیا یعنی تیم‌های ژاپن، استرالیا، چین و کره‌جنوبی در سال‌‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم نفراتی را انتخاب کنیم که بتوانیم بهترین عملکرد را از آنها بگیریم. در ادوار گذشته مربیان تیم ملی به خوبی از بازیکنان و توانایی آنها استفاده نکردند و این موضوع آسیب زیادی به بازیکنان زد. ما سعی می کنیم از نفرات مختلف در بازی‌های پیش‌رو استفاده کنیم تا فرصت به بازیکنان جوان‌تر هم برسد. به خوبی می‌دانم که بازیکنان المپیکی ما بسیار خسته هستند، چون در لیگ ملت‌ها هم بازی کردند و حالا نیاز به استراحت دارند.

وی افزود: ما باید در مسابقات جوانان جهان هم حضور پیدا کنیم و کار سختی درپیش داریم. به همین دلیل باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که از برخی بازیکنان جوان‌تر در مسابقات قهرمانی آسیا هم استفاده کنیم تا آماده باشند. بعد از این دو تورنمنت قطعاً به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد که از ستاره‌های باتجربه هم استفاده شود. به هر حال آنها سرمایه‌های والیبال هستند و باید تا حد امکان از توانایی و وجود آنها استفاده کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها