در پی افزایش بی‌سابقه بیماران مبتلا به کرونا در گیلان؛

سالن اورژانس سایت لاکان در رشت به بخش‌های درمانی این استان اضافه شد

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به الحاق سالن اورژانس پشتیبان سایت لاکان به بخش‌های درمانی استان برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا گفت: این سالن برای بیماران مبتلا به کرونا در شرایط بحرانی طراحی شد و ظرفیت استقرار 120 تخت درمانی جهت انتقال بیماران را نیز دارد.

سالن اورژانس سایت لاکان در رشت به بخش‌های درمانی این استان اضافه شد
کد خبر: 509875
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۱۶:۴۵:۲۹

اعتمادآنلاین| ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به الحاق سالن اورژانس پشتیبان سایت لاکان به بخش‌های درمانی استان برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا گفت: این سالن برای بیماران مبتلا به کرونا در شرایط بحرانی طراحی شد و ظرفیت استقرار 120 تخت درمانی جهت انتقال بیماران را نیز دارد.

او با بیان اینکه بیماران مبتلا به کرونا که هفته پایانی درمان خود را سپری می‌کنند به این سالن اورژانس پشتیبان منتقل می‌شوند، افزود: خدمات درمانی به بیماران بستری در این سالن تحت نظر اساتید و پزشکان مرکز آموزشی درمانی رازی انجام می‌شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به هزینه‌های احداث و بهره‌برداری از سالن اورژانس پشتیبان سایت لاکان تصریح کرد: تاکنون 35 میلیارد تومان برای ساخت و همچنین به همین میزان نیز اعتبار جهت تجهیز و اجرای فضا‌های پشتیبان آن هزینه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها