کد خبر: 509913
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ۰۹:۱۲:۳۲
| |

گلایه ملی‌پوش سابق والیبال از خداحافظی کاپیتان/دهنوی: کاش قدر معروف را بیشتر می‌دانستیم

ملی‌پوش سابق والیبال کشورمان گفت: ای کاش قدر معروف را بیشتر می‌دانستیم و اجازه نمی‌دادیم به راحتی خداحافظی کند.

گلایه ملی‌پوش سابق والیبال از خداحافظی کاپیتان/دهنوی: کاش قدر معروف را بیشتر می‌دانستیم
کد خبر: 509913
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ۰۹:۱۲:۳۲

اعتمادآنلاین| سجاد دهنوی، درمورد عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: والیبال کشورمان با آرمانی که برای خود تعیین کرده بود به مسابقات المپیک رفت. این آرمان و هدف‌گذاری از سوی فدراسیون انجام شد و فکر می‌کنم برای تعیین آن توجه چندانی به شرایط نشد. ملی‌پوشان کشورمان تحت فشار زیادی قرار داشتند تا بتوانند توقعات را برآورده کنند.

به گزاشر فارس، وی ادامه داد: ستاره‌های والیبال ایران در اوج پختگی بودند و کادر فنی باید به درستی از آنها استفاده می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد. احساس می‌کنم شناخت کادر فنی از توانایی بازیکنان کافی نبود وگرنه می‌توانست با برنامه‌ریزی درست و دقیق از تمام توان آنها برای موفقیت تیم ملی استفاده کند. آلکنو مربی بزرگ و با رزومه ای است، اما نتوانست در تیم ملی والیبال ایران موفق باشد.

ملی‌پوش سابق والیبال کشورمان با اشاره به خداحافظی سعید معروف از تیم ملی، تصریح کرد: همه والیبالی‌ها می‌دانند که سعید یک استثنا است و هوش بالایی دارد. من فکر می‌کنم قدر او را ندانستیم و به راحتی اجازه دادیم که خداحافظی کند. خیلی‌ها والیبال ایران را با نام ستاره‌هایی امثال سعید معروف می‌شناسند و به یاد داریم که او در خیلی از بازی‌ها به داد تیم ملی رسیده است.

دهنوی گفت: حضور سعید معروف در تیم ملی وزنه‌ای تاثیرگذار بود و حضورش به سایر بازیکنان اعتماد به نفس می‌داد. از سوی دیگر هم فدراسیون با انتخاب‌های اشتباه در سال‌های اخیر نتوانست بازیکنی برای پر کردن جای خالی سعید بسازد.

پاسورهای دیگری در والیبال مان داریم اما باید برای آنها سال ها برنامه‌ریزی شود تا بتوانند کسب تجربه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها