کد خبر: 509943
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ۱۱:۲۷:۱۷
| |

مظاهری در استقلال می‌ماند

مدیران استقلال با رشید مظاهری صحبت‌های لازم را در این چند روز انجام دادند و به نظر می‌رسد، دروازه‌بان آبی‌پوشان پایتخت در استقلال ماندنی است.

مظاهری در استقلال می‌ماند
کد خبر: 509943
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ۱۱:۲۷:۱۷

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال استقلال با شروع روزهای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، کار خود را برای جذب بازیکن و تمدید قراردادها آغاز کرده است. همان‌طور که مدیران استقلال طی این چند روز اظهار کردند، در حال حاضر طبق لیستی که مجیدی به باشگاه ارائه داده است،‌ نقل و انتقالات باشگاه استقلال در حال پیگیری و انجام مذاکرات با بازیکنان است.

به گزارش ایسنا،‌ یکی از مسائلی که این روزها برای مجیدی و هواداران استقلال بسیار مهم بوده است، تمدید با بازیکنان کلیدی استقلال و ماندن آن‌ها در جمع آبی‌پوشان پایتخت است. رشید مظاهری نیز یکی از آن بازیکنانی است که در استقلال عملکرد بسیار تاثیرگذاری داشته است و با کلین‌شیت‌های خود در فصل گذشته توانسته بود امتیازات قابل توجهی برای استقلال بیاورد. این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی او از جمع استقلال شنیده می‌شود و حتی درباره مقصدهای آینده او نیز گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است.

بر اساس اطلاعاتی که یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در اختیار ایسنا قرار داده، در 2 روز گذشته، از طرف باشگاه استقلال با رشید مظاهری مذاکرات و صحبت‌های قابل توجهی صورت گرفته است و طبق این مذاکرات رشید مظاهری با توجه به این که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، در جمع آبی‌پوشان ماندنی خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها