کد خبر: 510375
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۱۱:۰۱:۰۰
| |

جدیدترین دستگاه تصفیه فروش آب کارتی (کارتخوان) نوین تصفیه

دستگاه تصفیه آب صنعتی فروش آب کارتی (کارتخوان) نوین تصفیه نوعی دستگاه هوشمند برای توزیع آب محسوب می شود! دستگاهی که برای استفاده از آن نیاز به دانش خاصی نبوده و موقعیت اجرایی بسیار خوبی دارد.

جدیدترین دستگاه تصفیه فروش آب کارتی (کارتخوان) نوین تصفیه
کد خبر: 510375
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ۱۱:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| دستگاه تصفیه آب صنعتی فروش آب کارتی (کارتخوان) نوین تصفیه نوعی دستگاه هوشمند برای توزیع آب محسوب می شود! دستگاهی که برای استفاده از آن نیاز به دانش خاصی نبوده و موقعیت اجرایی بسیار خوبی دارد.

مشخصات فنی دستگاه تصفیه فروش آب کارتخوانی نوین تصفیه


دستگاه تصفیه فروش آب کارتی(کارتخوان) از برق شهری و همینطور باتری خودرو و پنل خورشیدی استفاده می کند و توربین بادی برای آن اجرا می شود. بدنه این دستگاه فلزی بوده و از پوشش رنگ 1 الی 3 لایه اپوکسی برای مقاومت بیشتر در برابر شرایط جوی استفاده کرده است.

این دستگاه به صورتی طراحی شده است که نوعی عایق رطوبت بوده و برای فعالیت در محیط با رطوبت بالا اجرا می شود. مدارات الکترونیکی در این دستگاه در وضعیت ایزوله قرار دارند و در مقابل خرابکاری عمدی محافظت می شوند.

دستگاه تصفیه فروش آب کارتی(کارتخوان) نوین تصفیه به صورتی طراحی شده است که می تواند به خط پرکن خودکار ظرف آب تبدیل شود و کمترین میزان تغییرات برای توزیع آب به صورت گالن را دارد.

1

این دستگاه در صورت خرابی، ارور مورد نظر را به اپراتور اعلام می کند و به طور کلی اعلام خارج بودن از سرویس به شکل صوتی در نظر گرفته می شود.

دستگاه به شکلی طراحی شده است که قابلیت به روز رسانی دارد و شرایط تغییر در نرم افزار و عملکرد دستگاه از راه دور نیز مطرح است.

این دستگاه دارای شارژر مخصوص به همراه USB بوده و امنیت بالایی دارد و رمزنگاری آن به صورت اختصاصی صورت می گیرد. طراحی دستگاه به شکل ماژولار بوده برای تعویض آسان بورد در صورت وجود نقص در سیستم الکترونیکی هیچ مشکلی دیده نمی شود.

در دستگاه تصفیه فروش آب کارتی(کارتخوان) نوین تصفیه پارس از تکنولوژی محافظ تاسیسات استفاده شده است و دیگر نیاز به رله و کنتاکتور نخواهد بود و عمر پمپ نیز بیشتر می شود و شیر برقی از شوک ناگهانی جلوگیری می کند و سبب کاهش جریان لحظه ای می شود.

دستگاه دارای شمارشگر دقیق و دیجیتالی برای آب خروجی است. در این دستگاه از دکمه های صنعتی و مقاوم استفاده شده است به طوری که مقدار آب مورد نظر به شکل صحیح انتخاب شود.

دستگاه کاربری آسانی دارد و شرایط آبگیری آن به صورت خودکار وجود دارد.

این دستگاه دارای راه انداز موتور تا 40 آمپر بوده و قابلیت اتصال به کنتاکتور را دارد و از موتور سه فاز برای آن استفاده شده است.

قابلیت فعالسای و غیر فعال سازی دستگاه توسط کنترل راه دور صورت می گیرد. خوشبختانه در جدیدترین آپدیت دستگاه تصفیه فروش آب کارتی(کارتخوان) نوین تصفیه پارس شاهد پنل پیامک مخصوص هستیم که مجموع آب برداشت از هر دستگاه توسط مدیریت از راه دور را به خوبی اجرا میکند. ارسال پیامک از دستگاه در ساعات تنظیم شده صورت می گیرد.

مزایای دستگاه تصفیه فروش آب کارتی (کارتخوان)


طرح فروش آب کارتی یکی از مهمترین طرح های موجود بوده که توانسته رشد زیادی پیدا کند و موفق ظاهر شده است. حقیقت اینکه آبگیری توسط تانکرهای بسیار به روش های سنتی صورت می گیرد و معمولاً با یک سری مشکلات همراه است.

در روش های سنتی شخص راننده می بایست به واسطه قبض کاغذی خود، که میزان آب قابل برداشت روی آن نوشته شده است به محل آبگیری مراجعه نماید و عملیات آبگیری را به دقت انجام دهد.

زمانی که شیر اصلی آب به صورت دستی باز می شود هدر رفت آب زیاد بوده و در نهایت از تانکر سرریز می شود. بارها دیده شده که برداشت آب به صورت غیر مجاز بوده و یک سری خطرات ناشی از سقوط و برق گرفتگی را ایجاد می کند.

در دستگاه تصفیه فروش آب کارتی(کارتخوان) شرایط هوشمندی اعلام شده است به طوری که مدیریت و فروش آب به صورت حرفه ای صورت می گیرد.

در شیوه مدرن یعنی دستگاه تصفیه فروش آب کارتی(کارتخوان)، دیگر خبری از قبض های کاغذی نیست و از کارهای هوشمند RFID استفاده می شود به طوری که در این وضعیت شخص با داشتن این کارت می تواند میزان لیتر درخواستی برای چندین دوره مصرف را تنها یک بار اجرا کرده و نیاز به مراجعه پی در پی او نخواهد بود.

2

در واقع روال کار دستگاه تصفیه فروش آب کارتی(کارتخوان) نوین تصفیه پارس به این صورت است که کارت در دستگاه مکانیزه آب که بسیار مشابه با دستگاه عابر بانک است وارد می شود و میزان لیتر مورد نظر نیز به واسطه دکمه ها روی دستگاه انتخاب شده و دکمه استارت زده می شود تا عملیات آبگیری به شکل اتوماتیک صورت می گیرد.

این دستگاه دارای شیر برقی اتوماتیک است به طوری که پس از عملیات آب گیری به صورت کاملاً اتوماتیک بسته می شود و این رویکرد سبب کاهش چشمگیر میزان هدر رفت آب می شود.

کاربرد دستگاه تصفیه فروش آب کارتی (کارتخوان) بسیار زیاد است به طوری که سبب توزین عادلانه آب شرب و غیر شرب می شود. شرایط استفاده برای فروش آب تانکری و گالنی را دارد و همینطور با سیستم های تصفیه آب RO به آبی ترکیب می شود.

این دستگاه به عنوان یک رسانا عمل می کند و سبب می شود که در مصرف بهینه آب صرفه جویی صورت بگیرد و همینطور جلوه شهری را خراب نمی کند و موجب رعایت حقوق شهروندی می شود.

طرح فروش دستگاه تصفیه فروش آب کارتی (کارتخوان)


دستگاه تصفیه فروش آب کارتی نوین تصفیه از نظر کیفیت رتبه بالایی کسب کرده است به طوری که قطعات به کار رفته در این دستگاه بارها و بارها تنظیم شده و موقعیت اجرایی آن مشخص شده است.

البته که در طراحی دستگاه تصفیه فروش آب کارتی(کارتخوان) نوین تصفیه از جدیدترین متریال روز دنیا استفاده شده است. این دستگاه در طرح فروش سایت، توانسته رتبه بالایی کسب کند به طوری که هم از نظر قیمت مناسب است و هم از نظر کاربرد در شرایط خوبی قرار گرفته است.

معمولاً میانگین فروش این دستگاه به نسبت سایر دستگاه ها بیشتر است و توانسته بخشی از نیاز مردم باشد.

3

شما می توانید با خرید اینترنتی دستگاه تصفیه فروش آب کارتی(کارتخوان) نوین تصفیه پارس هم از طرح تخفیف ما استفاده کنید و هم محصولی کاملاً حرفه ای با کیفیت بی نظیر درب منزل خود دریافت کنید از یاد نبرید که این دستگاه از نظر کاربرد کاملاً خاص و منحصر به فرد طراحی شده است و کارایی بالایی برای آن گزارش شده که می تواند اثر بخشی خاص خود را داشته باشد.

مشخصات و راه های ارتباطی شرکت نوین تصفیه پارس:

مدیر فروش و بازرگانی: مهندس عباس زاده 09120205975

مدیرعامل حمید رضا کامیاب : 09122592845

شماره تماس شرکت: 4-02136440112

سایت نوین تصفیه: www.novintasfie.com

سایت تصفیه آب خانگی پرفکت واتر

اینستاگرام : instagram.com/novin.tasfie.pars

آدرس : تهران کیلومتر 22 جاده خاوران پاکدشت، خیابان شهید مطهری، روبروی فرمانداری، پلاک 420، واحد 1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها