معضل جدید ورزش ایران در روزهای سیاه کرونا چیست؟

برخی کشورها در حال بستن درهای خود به روی ورزشکارانی که کشورشان با بحران کرونا مواجه است، هستند و فعلا قایقرانان اجازه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را ندارند.

معضل جدید ورزش ایران در روزهای سیاه کرونا چیست؟
کد خبر: 510458
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۰۷:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| روزهای سیاه کرونا در ایران تمامی ندارد و هموطنان زیادی جان خود را بر اثر ابتلا به شیوع ویروس کرونا از دست می دهند و بیماران زیادی در انتظار خالی شدن تخت های بیمارستان هستند تا بتوانند بستری شوند. این روزهای سیاه باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل شده است و آسیب خود را به پیکر ورزش هم وارد کرد چراکه دوباره از برگزاری مسابقه گرفته تا اردو همه چیز تعطیل شده تا کمی بحران کرونا فروکش کند.

به گزارش ایسنا، البته این بحران و قرمز بودن وضعیت ایران فقط در داخل گریبان گیرمان نیست بلکه این روزهای سیاه از چشم کشورهای دیگر هم پنهان نمانده است و آنها نیز برای حفظ سلامتی مردمان خود کم کم دارند درهای خود را بر روی کشورهایی که با این بحران مواجه هستند می بندند.


سوئیس اولین کشوری بود که اعلام کرد برای رقابت های ورزشی خود اجازه حضور به کشورهایی که وضعیت کرونا در آنها بحرانی است، نمی دهد.

اکنون هم دانمارک چنین تصمیمی گرفته است. دانمارک 16 تا 19 سپتامبر (25 تا 28 شهریور) میزبان مسابقات جهانی قایقرانی آب های آرام است اما از الان اعلام کرده است به کشورهایی که از لحاظ وضعیت کرونا در شرایط قرمز قرار دارند، اجازه حضور نمی دهد.

این اتفاق به این معنی است که پاروزنان ایران به احتمال زیاد حضور در این رویداد جهانی را از دست می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها