روزنامه اماراتی از پیوستن نوراللهی به الاهلی خبر داد/ باشگاه شباب الاهلی: هنوز چیزی قطعی نیست

سرپرست باشگاه شباب الاهلی در زمینه اینکه به صورت مشخص با نوراللهی توافق کردند و به زودی قراردادش امضا می شود، گفت: بستگی به جریان مذاکرات دارد. هنوز چیزی قطعی نیست.

روزنامه اماراتی از پیوستن نوراللهی به الاهلی خبر داد/ باشگاه شباب الاهلی: هنوز چیزی قطعی نیست
کد خبر: 510647
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۱۰:۱۰:۰۳

اعتمادآنلاین| در روزهای اخیر خبرهای زیادی از پیوستن احمد نوراللهی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به الاهلی امارات به گوش رسیده است.

به گزارش ایسنا، لحظاتی قبل ابوظبی اسپورت از توافق نهایی نوراللهی با الاهلی خبر داد و اعلام کرد، باشگاه الاهلی موفق شد که هافبک پرسپولیس را جذب کند.

در چند سال اخیر حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات ممنوع بود اما به نظر می‌رسد که بعد از تغییر نام لیگ این کشور مشکلی در این زمینه وجود ندارد و باید شاهد حضور بیشتر بازیکنان ایرانی در این لیگ باشیم.

هنوز چیزی قطعی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، شایعات زیادی از روز گذشته در زمینه توافق احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس با باشگاه شباب الاهلی در صفحات مجازی کشور امارات مطرح می شود.

در این زمینه محمد حمدون سرپرست شباب الاهلی در واکنش به جذب بازیکنان جدید، گفت: اسم های زیادی برای تقویت تیم در نقل و انتقالات تابستانی مطرح است و باشگاه در حال مذاکره با چندین بازیکن است. مذاکرات به صورت سری در حال انجام است و ما نمی توانیم اسم بازیکنان را فاش کنیم.

این مسئول بلندپایه باشگاه شباب الاهلی در زمینه اینکه به صورت مشخص با نوراللهی توافق کردند و به زودی قراردادش امضا می شود، گفت: بستگی به جریان مذاکرات دارد. هنوز چیزی قطعی نیست. در نقل و انتقالات شما می بیند یک بازیکن به امضای قرارداد با باشگاه نزدیک است ولی همه چیز در آخرین لحظه بهم می خورد. نیاز به زمان است و تا دو روز آینده بازیکنان جدید را معرفی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها