کد خبر: 510774
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۰۹:۲۵:۱۳
| |

پیش بینی ها از میزان رأی وزیر پیشنهادی کشور:

محمدنمازی: وزیر کشور مراقبت کند که اعتراضات مردمی با هزینه کمی پایان یابد نه مانند آبان98/علی حدادی: «وحیدی» می‌تواند رأی مجلس را کسب کند/نظرات اعضای کمیسیون نسبت به ایشان مثبت است

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران شازندگی معتقد است از آنجاکه در پشت سر اعتراضات مردمی عنادی علیه نظام وجود ندارد وزیر کشور باید مراقبت کند که این اعتراضات با هزینه کمی پایان یابد .

محمدنمازی: وزیر کشور مراقبت کند که اعتراضات مردمی با هزینه کمی پایان یابد نه مانند آبان98/علی حدادی: «وحیدی» می‌تواند رأی مجلس را کسب کند/نظرات اعضای کمیسیون نسبت به ایشان مثبت است
کد خبر: 510774
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۰۹:۲۵:۱۳

اعتمادآنلاین| علی محمدنمازی با اشاره به سوابق وزارت وزیر پیشنهادی کشور در دولت احمدی نژاد، گفت: او نسبت به سایر وزرا سابقه بیشتری از حضور در دولت دارد با این حال وزارت کشور نماد دولت است و اکنون این نگرانی برای برخی جناح های سیاسی وجود دارد که آنها مورد بی توجهی واقع شوند.

وی اضافه کرد :وحیدی اگر می خواهد موفق شود باید استانداران و فرماندارانی انتخاب کند که مورد اعتماد اکثریت نیروهای استان ها و شهرستان ها بوده و تندرو نباشند. انتخاب همه استانداران و فرمانداران از یک جناح سیاسی به کشور لطمه می زند زیرا این اقدام مانعی برای ایجاد اجماع خواهد بود.

نمازی با اشاره به ضرورت مدیریت مسائل اجتماعی و جلوگیری از تبدیل آن به مسایل امنیتی، تصریح کرد: اعتراضات مردمی ناشی از عملکردهای ضعیف مسئولان است و مردم عنادی با نظام ندارند بنابراین وزیر کشور باید مراقبت کند که اعتراضات مردمی با هزینه کمی پایان یابد نه اینکه مانند آبان98 شود.

وی در پایان گفت: من معتقدم که وزیر کشور باید سابقه استانداری یا معاونت وزارت کشور را داشته باشد.

حدادی: «وحیدی» می‌تواند رأی مجلس را کسب کند


علی حدادی با اشاره به کارنامه احمد وحیدی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور، بیان کرد: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها جلسه ای دو ساعته ای را با حضور وزیر پیشنهادی کشور برگزار کرد. باتوجه به برنامه هایی که ایشان ارائه کردند و عملکرد و سوابق ایشان می توان گفت که گزینه مناسبی برای وزارت کشور هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایشان برنامه تحولی را آماده کردند، اظهار کرد: وزارت کشور یکی از وزارتخانه های مادر است چراکه استانداری ها و فرمانداری ها مسئولیت همه جانبه ای را در بخش های اجتماعی، امنیتی و خدمات دهی به مردم بر عهده دارند.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت کشور می تواند در مسیر پیشرفت و توسعه خدمت گزاری صادقانه نقش موثری را ارائه کند. با توجه به برنامه ای که ایشان ارائه دادند، نظرات اعضای کمیسیون نسبت به ایشان مثبت است.

حدادی گفت: با توجه به سوابق انقلابی و روحیه جهادی که آقای وحیدی دارد، می تواند گزینه مناسبی برای وزارت کشور بوده و رای مجلس را کسب کند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان تاکید کرد: ‏حضور ایشان در مسند ‎وزارت کشور و تفویض اختیارات کافی به استانداران، باعث امیدافزایی و ثبات سیاسی برای پیشرفت و خدمت رسانی صادقانه خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها