کد خبر: 510907
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۵:۵۵:۲۳
| |

آماده‌باش کامل ژاپنی‌ها برای شروع پارالمپیک 2020 توکیو

مسئولان برگزاری پارالمپیک 2020 توکیو، تمام امکانات و تجهیزات لازم را برای پذیرایی از پارالمپین‌ها، مهیا کرده‌اند.

آماده‌باش کامل ژاپنی‌ها برای شروع پارالمپیک 2020 توکیو
کد خبر: 510907
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۵:۵۵:۲۳

اعتمادآنلاین| در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، دهکده پارالمپیک آماده خوشامدگویی به ورزشکاران است. این دهکده در منطقه «هارومی» در توکیو واقع و از سه طرف توسط دریا محصور شده است.

به گزارش تسنیم، پارالمپین‌ها در دهکده می‌توانند از تمام امکانات ارائه شده برای المپین‌ها استفاده کنند. همچنین می‌توانند از سالن غذاخوری 24 ساعته و پلازای دهکده که از چوب‌های اهدایی 63 شهرداری ژاپن ساخته شده، بهره ببرند. این چوب‌ها پس از اتمام بازی‌ها به شهرداری‌ها بازگردانده می‌شود.

دهکده پارالمپیک به نحوی ساخته شده است که در آن هیچ مانعی برای ورزشکاران وجود ندارد. تخت خواب‌هایی که در اتاق‌ها قرار دارند از مقواهای صد درصد قابل بازیافت ساخته شده‌اند. به علاوه در طراحی سایر بخش‌های اتاق خواب ارتفاع مناسب برای افراد ویلچری در نظر گرفته شده است.

در بخش حمل و نقل دهکده، از کاشی‌های مخصوصی برای راهنمایی افراد نابینا استفاده شده است. همچنین در سیستم حمل و نقل داخلی دهکده هم از اتوبوس‌های خودران استفاده شده و پارالمپین‌ها برای سوار و پیاده شدن هیچ‌گونه محدودیتی ندارند.

در دهکده بازی‌ها تمام پروتکل‌ها و امکانات لازم در خصوص ویروس کرونا از قبیل محل انجام تست کرونا و مرکز خدمات پزشکی در نظر گرفته شده است. همچنین ورزشکاران در صورت خرابی پروتزها یا تجهیزات‌شان می‌توانند به غرفه تعمیر تجهیزات مراجعه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها