کد خبر: 510927
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۰۶:۳۵:۰۰
| |

گلزنی جهانبخش در پیروزی قاطعانه فاینورد/ شکست تاتنهام و برتری رُم در نخستین دیدار رسمی مورینیو

دیدارهای دور رفت مرحله انتخابی مسابقات فوتبال لیگ کنفرانس اروپا پنجشنبه شب برگزار شد که در مهمترین بازی، فاینورد با نتیجه 5 بر صفر بر الفسبورگ سوئد غلبه کرد. علیرضا جهانبخش از ابتدای این مسابقه در زمین بود و گل دوم فاینورد را در دقیقه 30 به ثمر رساند.

گلزنی جهانبخش در پیروزی قاطعانه فاینورد/ شکست تاتنهام و برتری رُم در نخستین دیدار رسمی مورینیو
کد خبر: 510927
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۰۶:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| دیدارهای دور رفت مرحله انتخابی مسابقات فوتبال لیگ کنفرانس اروپا پنجشنبه شب برگزار شد که در مهمترین بازی، فاینورد با نتیجه 5 بر صفر بر الفسبورگ سوئد غلبه کرد.

به گزارش تسنیم، علیرضا جهانبخش از ابتدای این مسابقه در زمین بود و گل دوم فاینورد را در دقیقه 30 به ثمر رساند. وینگر ایرانی فاینورد در دقیقه 67 جای خود را به روبرت بوژنیک داد.

لوئیس سینیسترا در دقایق 25، 37 و 48 و برایان لینسن در دقیقه 59، سایر گل‌های نماینده هلند را به ثمر رساندند تا شاگردان آرنه اسلات، در آستانه صعود به مرحله گروهی مسابقات قرار گیرد.

جاستین بیلو سنگربان فاینورد و فردریک هولست از الفسبورگ در نیمه دوم از زمین اخراج شدند.

در این چارچوب تیم خنت هم میهمان راکو چستوچوای لهستان بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. میلاد محمدی همانند سایر دیدارهای این فصل خنت، جایی در فهرست 18 نفره تیمش نداشت.

تیم رُم نیز در نخستین دیدار رسمی خود با هدایت ژوزه مورینیو، با نتیجه 2 بر یک مقابل ترابزون‌اسپور پیروز شد. آندره‌آس کورنلیوس در دقیقه 64 برای ترابزون‌اسپور و لورنزو پیگرینی و الدور شاهمرادف در دقایق 55 و 81، گل‌های جالوروسی را به ثمر رساندند.

تاتنهام هم مقابل پاکوش ده‌فریرا صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. لوکاس سیلوا در دقیقه 45 دروازه شاگردان نونو اسپریتو را گشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها