کد خبر: 511189
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۰۹:۳۱:۴۹
| |

مجتبی یوسفی، عضو هیات رئیسه مجلس:

تعطیلی اصناف از سر ناچاری است / مردم رعایت نکنند، تعطیلی مشکل‌ساز می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گاه اعمال محدودیت و تعطیلی اصناف از سر ناچاری است اما اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، قطعا در کنترل کرونا بی‌تاثیر خواهد بود و تنها برای معیشت مردمی که درآمد پایدار ندارند، مشکل‌ساز می‌شود.

تعطیلی اصناف از سر ناچاری است / مردم رعایت نکنند، تعطیلی مشکل‌ساز می‌شود
کد خبر: 511189
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۰۹:۳۱:۴۹

اعتمادآنلاین| مجتبی یوسفی اظهار کرد: در این شرایط کرونایی که مردم جان‌شان را از دست می‌دهند، فوت هر یک نفر به معنای داغدار شدن یک خانواده است و در این شرایط، همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کادر درمان نیز دچار فرسایش و خستگی شده است و وضعیت سختی را متحمل هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای در کشور و اعمال محدودیت‌های کرونایی گفت: وقتی مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل کردن و اعمال محدودیت‌ها بی‌فایده است.

وی افزود: ما نگران معیشت اقشاری هستیم که با اعمال تعطیلی‌ها درآمد ندارند. وقتی تعطیلی به دلیل شرایط کرونایی اعمال می‌شود، اقشار بسیاری از جمله کسبه بازار، کارگران روزمزد و رانندگان هیچ درآمدی ندارند و ما باید به فکر این اقشار باشیم.

یوسفی گفت: اعمال محدودیت و تعطیلی در این شرایط بد اقتصادی، معیشت این اقشار را به خطر می‌اندازد و دچار مشکل می‌کند. این در حالی است که اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، نه تنها خود و خانواده‌شان دچار آسیب و تلفات کرونا نمی‌شوند بلکه به معیشت مردم با درآمد ناپایدار نیز آسیب وارد نمی‌شود.

نماینده اهواز تصریح کرد: گاه اعمال محدودیت و تعطیلی اصناف از سر ناچاری است اما اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، قطعا در کنترل کرونا بی‌تاثیر خواهد بود و تنها برای معیشت مردمی که درآمد پایدار ندارند، مشکل‌ساز می‌شود.

انتهای پیام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها