علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال:

هندبال ایران سبک ندارد/ رزومه فرناندز شفاف و مشخص است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: یکی از مشکلات هندبال ایران این است که سبک ندارد، اما با توجه به اینکه مدل بازی ایران به اسپانیا نزدیک است امیدواریم که فرناندز بتواند به ما کمک کند. بازهم از وی تشکر می کنم که با وجود شرایط سختی که بود حاضر شد به ایران بیاید و به ما کمک کند.

هندبال ایران سبک ندارد/ رزومه فرناندز شفاف و مشخص است
کد خبر: 511207
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۰:۱۱:۱۲

اعتمادآنلاین| علیرضا پاکدل در نشست خبری سرمربی تیم ملی کشورمان در سخنان کوتاهی اظهار داشت: بعد از مدت ها تلاش شبانه روزی توانستیم اهداف خود را محقق کنیم. دنبال گزینه ای بادانش، باتجربه و آشنای به فضای هندبال آسیا بودیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: از اسفند ماه سال 98 کار را شروع کردیم و با گزینه‌های مختلف وارد مذاکره شدیم. در این مدت موانع زیادی بر سر راه ما وجود داشت، اما با تمام توان تلاش کردیم. عاملی همچون کرونا بسیار ما را اذیت کرد. مربیان مختلف نگران حضور در ایران بودند.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: تمام مربیان غیر از مسائل مالی به دنبال امکانات هستند. ما غیر از سال 2014 سابقه دیگری در مسابقات قهرمانی جهان نداشتیم. در این بین شیطنت‌هایی هم صورت گرفت، اما در نهایت توانستیم وعده خود را محقق کنیم.

پاکدل با اشاره به انتخاب فرناندز، عنوان کرد: چند جلسه با مانوئل و مدیر برنامه هایش داشتیم و توانستیم به توافق برسیم. رزومه وی شفاف و مشخص است. بسیاری از مربیان بزرگ و سرشناس حال حاضر جهان از شاگردان مانوئل بودند. این نشان می دهد که وی مربی با دانشی است و سال‌ها مربی تیم ملی اسپانیا بود. فرناندز مدتی در تیم ملی قطر هم کار کرد و شناخت خوبی از شرایط دارد. او ایده‌های خاصی دارد و آمده تا با تمام توان به فدراسیون کشورمان کمک کند.

وی گفت: یکی از مشکلات هندبال ایران این است که سبک ندارد، اما با توجه به اینکه مدل بازی ایران به اسپانیا نزدیک است امیدواریم که فرناندز بتواند به ما کمک کند. بازهم از وی تشکر می کنم که با وجود شرایط سختی که بود حاضر شد به ایران بیاید و به ما کمک کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها