کد خبر: 511219
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۰:۳۰:۳۱
| |

رأی قوه قضائیه مبنی بر خلع ید خریدار هفت تپه ابلاغ نشده است

معاون حقوقی سازمان خصوصی‌سازی گفت: رأی قوه قضائیه مبنی بر خلع ید خریدار هفت تپه هنوز ابلاغ نشده است.

رأی قوه قضائیه مبنی بر خلع ید خریدار هفت تپه ابلاغ نشده است
کد خبر: 511219
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۰:۳۰:۳۱

اعتمادآنلاین| برخی از نمایندگان مجلس روز گذشته در توئیت‌های جداگانه اعلام کردند که رأی خلع ید خریدار شرکت کشت و صنعت هفت تپه به صورت قطعی صادر شده و این شرکت به دولت برمی‌گردد.

به گزارش فارس، در این زمینه با محمدامین یوسفی معاون حقوقی سازمان خصوصی‌سازی تماس گرفتیم و از وی پرسید آیا رأی قطعی خلع ید خریدار هفت تپه و برگشت آن به دولت انجام شده است، گفت: هنوز این رأی به ما ابلاغ نشده و باید از قوه قضائیه و نمایندگانی که خبر را ذکر کرده‌اند سؤال کنید.

به گفته وی طبق روال قانونی این دعوا سال گذشته اقامه شده و در هیات داوری مطرح شد و سپس برای اعتراض آن سازمان خصوصی‌سازی به نمایندگی از دولت اعتراض زده و پرونده را برای اعلام رأی قطعی به قوه قضائیه مجتمع شهید بهشتی ارسال کرده است. ما هم شنیده‌ایم، این رأی صادر شده اما هنوز به طرفین دعوا یعنی سازمان خصوصی سازی و خریدار قبلی ابلاغ نشده است، چون ابلاغ رأی معمولا به صورت همزمان به طرفین دعوا اعلام می‌شود.

معاون حقوقی سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: اگر از ما سؤال کنید می‌گوییم تا این لحظه هنوز رأی قطعی ابلاغ نشده و تعیین تکلیف این پرونده دست قوه قضائیه است.

یوسفی همچنین در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر مدیریت شرکت هفت تپه دست چه کسی است، گفت: از نظر جایگاه سازمانی فعلا سازمان خصوصی‌سازی موضعی در هفت تپه ندارد و طبق اصل استصحاب، هنوز رأی قطعی ابلاغ نشده، طبیعتا کسی که بیش از 50 درصد سهام را در اختیار داشته باشد مدیریت آنجا را هم در اختیار دارد که فعلا تا این لحظه در اختیار مدیریت قبلی هفت تپه است اما اگر رأی قطعی مبنی بر خلع ید اظهار شود هفت تپه دوباره به دولت و سازمان خصوصی سازی برمی‌گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها