پیام تسلیت دانشگاه علامه به دلیل درگذشت مدیر گروه علوم سیاسی

دانشگاه علامه طباطبائی در پیامی درگذشت دکتر احمد گل‌محمدی، مدیر گروه علوم سیاسی این دانشگاه، مترجم و محقق برجسته کشور را بر اثر ابتلا به کرونا تسلیت گفت.

پیام تسلیت دانشگاه علامه به دلیل درگذشت مدیر گروه علوم سیاسی
کد خبر: 511221
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۰:۳۲:۵۷

اعتمادآنلاین| خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی با اندوه بسیار به سوگ استاد بزرگوار، دکتر احمد گل‌محمدی، مدیر گروه علوم سیاسی، مترجم و محقق برجسته کشور که بر اثر بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند، نشسته است.

وی در اوج ثمربخشی و خدمت به جامعه دانشگاهی به سوی آسمان پر کشید و همه دانشگاهیان، همکاران، شاگردان و دوستان را در بهتی غریب فرو برد.

خانواده دانشگاه علامه طباطبائی، یاد و خاطره این استاد مهربان و فرزانه را گرامی می‌دارد و از پروردگار منّان، خواهان بخشش صبر و بردباری به خانواده، دانشجویان و همکاران آن یار سفر کرده است.

گفتنی است، این اولین استاد شاغل دانشگاه علامه طباطبائی است که بر اثر کرونا رحلت می‌کند.

بر این اساس، هیئت رئیسه دانشگاه با صدور پیامی این مصیبت را به خانواده این فقید سعید و دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی تسلیت گفته است.

متن پیام دانشگاه در خصوص درگذشت این عضو هیات علمی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون


خبر ناباورانه درگذشت عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر احمدگل محمدی بر اثر ابتلا به کرونا بسیار اندوهناک و متاثرانه بود. این استاد گرانقدر، دانشمند، فرزانه فقید سال های متمادی فعالانه در دانشگاه حاضر و مشتاقانه به تعلیم و تحقیق مشغول بود. هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی فقدان این استاد گرانقدر را به خانواده آن مرحوم، همکاران، دانشجویان و استادان گرانقدر دانشگاه و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن زنده یاد رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

بی شک همواره خاطرات حضور، زحمات و خدمات ایشان در خاطر دانشگاه و دانشگاهیان به احترام و ستایش خواهد ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها