رضاوند و یزدانی با استقلال تمدید کردند/ رضایی، آقاسی و آزادی خریدهای تازه استقلال/ دانشگر: فسخ نکرده‌ام

باشگاه استقلال امروز علاوه بر تمدید قرارداد آرش رضاوند، عارف آقاسی و علیرضا رضایی را هم به خدمت گرفت.

رضاوند و یزدانی با استقلال تمدید کردند/ رضایی، آقاسی و آزادی خریدهای تازه استقلال/ دانشگر: فسخ نکرده‌ام
کد خبر: 511312
|
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۵:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| آرش رضاوند هافبک میانی تیم فوتبال استقلال با حضور در ساختمان این باشگاه، قرارداد خود را به‌مدت 2 فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

به گزارش تسنیم، عارف آقاسی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان، با عقد قراردادی 2ساله به استقلال پیوست. این مدافع 24ساله علاوه بر فولاد، سابقه بازی در تراکتور را هم در کارنامه خود دارد.

در دیگر اتفاق نقل و انتقلاتی استقلال، علیرضا رضایی دروازه‌بان فصل گذشته پیکان، با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست. این دروازه‌بان 21 ساله سابقه دعوت به تیم ملی جوانان را هم در کارنامه خود دارد.

از سوی دیگر سیاوش یزدانی قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

باشگاه استقلال امروز یک قرارداد تازه دیگر هم بست و محمدرضا آزادی، مهاجم پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز که فصل گذشته در لیگ یونان حضور داشت، با امضای قراردادی دوساله به استقلال پیوست.

دانشگر: با استقلال قرارداد دارم

محمد دانشگر درباره اخباری مبنی بر جدایی‌اش از استقلال اظهار کرد: امروز صبح (یک‌شنبه) یک کار مالیاتی داشتم و رفتم و برگشتم.

دانشگر با بیان این‌که با استقلال قرارداد دارم، گفت: با فرهاد مجیدی صحبت کردم و مشکلم را حل کرد. من قراردادم را فسخ نکردم و یک مشکل کوچک داشتم که آقای مجیدی آن را حل کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها