کد خبر: 511370
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۹:۲۵:۵۴
| |

توقف یوونتوس در شروع سری A/ مورینیو با برد شروع کرد

با توقف یوونتوس و پیروزی رم بازیهای هفته اول سری A ایتالیا ادامه یافت.

توقف یوونتوس در شروع سری A/ مورینیو با برد شروع کرد
کد خبر: 511370
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۹:۲۵:۵۴

اعتمادآنلاین| در ادامه دیدارهای هفته نخست سری A ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها یوونتوس به دیداد اودینزه رفت که این دیدار برنده ای نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، پائولو دیبالا و خوان کوادرادو هافبک کلمبیایی برای بیانکونری در این دیدار گلزنی کردند.

در دیگر دیدار رم در اولین تجربه مورینیو سرمربی پرتغالی در بازگشت به لیگ ایتالیا در خانه به مصاف فیورنتینا رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

هنریک مخیتاریان روی پاس تامی آبراهام گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه میلنکویچ بازی را به تساوی کشاند ولی نوبت به درخشش ورتوت هافبک فرانسوی رسید تا 2 بار برای جالوروسی گلزنی کند تا این دیدار با برتری 3 بر یک رم خاتمه یابد.

هر دو تیم یک اخراجی در این بازی داشتند.

در دیگر بازی ناپولی که به تازگی سکان هدایتش به لوچانو اسپالتی سپرده شده است، با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود تیم ونتزیا را شکست داد. لورنزو اینسینیه در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی و الیف الماس در دقیقه 72 در حالی دو گل ناپولی را به ثمر رساندند که این تیم از دقیقه 23 با اخراج مهاجمش ویکتور اوسیمهن 10 نفره به بازی ادامه داد.

در آخرین بازی‌های هفته اول سری A، امشب از ساعت 21 به وقت تهران، کالیاری میزبان اسپتزیا خواهد بود و از ساعت 23:15 نیز میلان در خانه سامپدوریا به میدان می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها