کد خبر: 511547
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۰:۱۶:۳۲
| |

سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران:

وزیر کشور جدید حکم زاکانی به عنوان شهردار تهران را صادر می‌کند

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: هیچ مشکلی برای صدور حکم علیرضا زاکانی وجود ندارد و چنانچه وزیر فعلی به هر دلیلی نتواند این حکم را صادر کند قطعاً وزیر کشور جدید این حکم را صادر خواهد کرد.

وزیر کشور جدید حکم زاکانی به عنوان شهردار تهران را صادر می‌کند
کد خبر: 511547
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۰:۱۶:۳۲

اعتمادآنلاین| پرویز سروری روز سه شنبه در حاشیه ششمین جلسه شورا شهر در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت صدور حکم علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران افزود: امیدواریم طی یک یا 2 روز آینده این کار انجام شود.

به گزارش ایران وی افزود: البته ما جلساتی با وزارت کشور در ارتباط با مباحث حقوقی داشتیم و جمع‌بندی این شد که هیچ مشکلی برای صدور حکم وجود ندارد و چنانچه وزیر فعلی به هر دلیلی نتواند این حکم را صادر کند قطعاً وزیر کشور جدید این حکم را صادر خواهد کرد.

سروری با اشاره به برگزار جلسه شورای شهر تهران با آیت‌الله ابراهیم رئیسی ، رییس جمهوری نیز گفت: قطعاً این جلسه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به دعوتی که رئیس جمهوری از زاکانی برای حضور در هیات دولت داشتند، قطعاً شاهد آینده روشن و تعامل و همکاری بین دولت و شهرداری خواهیم بود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: بنا داریم در این دوره از مدیریت شهری شاهد تعامل بین شهرداری تهران و سه قوه باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها