کد خبر: 511550
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۰:۲۳:۰۰
| |

پرسپولیس در رتبه 84 باقی ماند/ استقلال به رده 196 رسید

تیم فوتبال پرسپولیس در رده بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان در جایگاه 84 ماندگار شد.

پرسپولیس در رتبه 84 باقی ماند/ استقلال به رده 196 رسید
کد خبر: 511550
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (اول شهریور) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس مانند رده بندی‌های پیشین در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس در رده بندی تیم‌های آسیایی نیز با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رتبه سوم قرار دارد. سرخپوشان ایران در رده بندی جهانی با 1631 امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه 84 و بالاتر از تیم‌های مطرح براگا، فاینورد هلند وسمپدوریای ایتالیا قرار گرفتند.

تیم فوتبال استقلال با 1541 امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است.

جایگاه استقلال در قاره آسیا نیز نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و این تیم همچنان در رتبه نهم قاره کهن جای دارد. آبی پوشان ایران با 5 پله صعود نسبت به هفته قبل به رده 196 جهان رسیده اند.

تیم فوتبال سپاهان با 1520 امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهان، در آسیا با یک پله صعود نسبت به هفته قبل، در رتبه 14 قاره کهن قرار گرفتند و در سطح جهانی نیز با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل، در رتبه 245 جای گرفتند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها