کد خبر: 511600
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۳:۰۰:۲۴
| |

احتمال اعزام نیروهای خدماتی شهرداری تهران به کربلا برای اربعین

نایب رییس شورای شهر تهران از احتمال اعزام نیروهای خدماتی شهرداری تهران به کربلا برای اربعین خبر داد و این را هم گفت که بی تردید این کار با هماهنگی ستاد ملی کرونا انجام می شود.

احتمال اعزام نیروهای خدماتی شهرداری تهران به کربلا برای اربعین
کد خبر: 511600
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۳:۰۰:۲۴

اعتمادآنلاین| پرویز سروری در پایان ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز در ابتدای جلسه مطابق هفته‌های اخیر که یکی از معاونین شهردار تهران گزارش می دادند آخرین معاونت شهرداری یعنی معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برای ارائه گزارش از عملکرد خود به صحن شورا امدند و گزارش خود را ارائه کردند و سوالاتی از سوی اعضا پرسیده و پاسخ انها نیز ارائه شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در ادامه جلسه سه دستور کار پیش بینی شده بود که با پیشنهاد نمایندگان شورا این موضوع به بعد از تعیین کمیسیون‌های تخصصی شورا موکول شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره سلامت مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران نیز گفت: در جلسه گذشته برای اقای چمران کسالتی ایجاد شد که به همین دلیل تمایل داشتند در منزل حضور داشته باشند ولی با توصیه دوستان به بیمارستان مراجعه کردند تا چکاپی انجام شود. تاجایی که میدانم مشکل خاصی وجود ندارد و امروز نیز پس از انجام چکاپ به منزل خواهند رفت.

سروری در پاسخ به سوال دیگری برای اعزام نیروهای خدماتی شهرداری تهران به کربلا برای اربعین سال جاری گفت: باتوجه به انجام واکسیناسیون انشاالله زمینه حضور فراهم خواهد شد. درحال مذاکره هستیم فکر می کنم کسانی که مراحل واکسیناسیون انها طی شود به صورت محدود شامل نیروهای خدماتی و زائرین با هماهنگی دولت عراق اعزام انها در دستور کار قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: در صورتی که ستاد ملی کرونا و دولت عراق این اجازه را بدهند نیروهای خدماتی شهرداری تهران طبق سنوات گذشته برای ارائه خدمات با زائرین در مرزها و کربلا مستقر خواهند شد ولی بی تردید این کار با هماهنگی ستاد ملی کرونا انجام می شود. بررسی ها در مراحل مقدماتی است و اگر اعلام شود نباید انجام شود انجام نخواهد شد قطعا هرچه ستاد ملی کرونا به نتیجه برسد برابر ان عمل خواهد شد.

وی درباره مشخص شدن اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران نیز گفت: ریاست شورا ترکیب بندی کمیسیونها را پس از بررسی پیشنهاد می دهد و قرار بود در این جلسه پیشنهاد ریاست شورا مورد بررسی قرار گیرد اما باتوجه به اینکه اقای چمران حضور نداشتند تصمیم گرفتیم در جلسه روز یکشنبه تعیین تکلیف اعضای کمیسیون ها انجام شود.

این عضو هیات رئیسه شورا درباره اینکه اعضای شورا در دوره ششم جلسات هم اندیشی خواهند داشت یا خیر گفت: بحث های فنی وجود دارد که در صحن طرح انها مشکل است لذا در جلسات هم اندیشی با صبر بیشتر طرح و بررسی می شود و جمع بندی ان به صحن شورا اورده می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها