بزرگترین بیمارستان سیار فوق تخصصی 128 تختخوابی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه افتتاح می‌شود

فرمانده قرارگاه نجف اشرف از آئین بهره‌برداری و پذیرش بیماران کرونایی در بزرگترین بیمارستان سیار فوق تخصصی 128 تختخوابی دفاع زیست محیطی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه خبر داد. 

بزرگترین بیمارستان سیار فوق تخصصی 128 تختخوابی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه افتتاح می‌شود
کد خبر: 511689
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۰۹:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده قرارگاه نجف اشرف از آئین بهره‌برداری و پذیرش بیماران کرونایی در بزرگترین بیمارستان سیار فوق تخصصی 128 تختخوابی دفاع زیست محیطی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه خبر داد.

سردار محمدنظر عظیمی اظهار داشت: با توجه به اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا در استان، این بیمارستان با درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان در محل مرکز بهداری غرب افتتاح و از فردا آماده خدمت‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین بیمارستان سیار کشور ویژه بیماران کرونایی توسط نیروی زمینی سپاه کرمانشاه در حال آماده‌سازی است و هرچند خدمات‌دهی در این بیمارستان از امروز آغاز شده اما به صورت رسمی فردا افتتاح خواهد شد، گفت این بیمارستان سیار دارای 128 تخت برای بیماران بستری موقت است که برای دریافت رمدسیویر به این بیمارستان ارجاع داده می‌شود.

سردار عظیمی گفت: این بیمارستان با امکانات و تجهیزات مدرن، طراحی و آماده شده و با وجود دستگاه‌های اکسیژن ساز و بخش‌های مختلف وارد خدمت به بیماران کرونایی شده و به طور رسمی از فردا بیماران بستری موقت را جهت تزریق رمدسیویر پذیرش می‌کند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف با اشاره به اینکه آیین افتتاح این بیمارستان با حضور جمعی از مسئولین استانی فردا چهارشنبه ساعت 9 صبح برگزار می‌شود،گفت: بیمارستان در دو بخش بیمارستان تخصصی سیار برای بستری بیماران کرونایی و درمانگاه تخصصی برای تعجیلی و سرپایی آماده سازی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها