کد خبر: 511873
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۱۳:۴۰:۱۶
| |

آسیایی‌ها رکورد دار دارندگان ارزهای مجازی/رشد 400 درصدی سرمایه گذاری در هند

آسیایی ها رکورد دار دارندگان ارزهای مجازی در دنیا هستند هند که دومین جایگاه دارنده ارز مجازی ، سرمایه گذاری 400 درصدی رشد داشته است.

آسیایی‌ها رکورد دار دارندگان ارزهای مجازی/رشد 400 درصدی سرمایه گذاری در هند
کد خبر: 511873
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ ۱۳:۴۰:۱۶

اعتمادآنلاین| یک تحقیق جدید نشان می دهد که کشورهای آسیایی بیشترین دارنده ارزهای مجازی در دنیا هستند به طوری که کشور هند در ماه ژوئن بیش از 15 میلیون استفاده کننده ارز مجازی در این کشور داشت.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، در یک نظر سنجی 30 درصد مردم این کشور گفته اند که ارز مجازی نگه داری می کنند، در بین کشورهای آسیایی ویتنام بیشترین دارنده ارز مجازی است که 40 درصد مردم این کشور ارز مجازی نگهداری یا استفاده می کنند. پس از آن کشور هند و کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین در جایگاه های بعدی قرار دارند.

بر اساس این گزارش در کشور هند بیت کوین بیشترین استفاده را دارد و 16 درصد صاحب این نوع ارز هستند و پس از آن ریپل با 8 درصد و اتریوم با 6 درصد و بیت کوین کش با 6 درصد در مکان های بعدی قرار گرفته اند.

همچنین سرمایه گذاری ارزهای مجازی هم در این کشور از آوریل 2020 تا می 2021 با 923 میلیون دلار افزایش به رقم 606 میلیارد دلار رسیده و افزایش 400 درصدی را در این بازه زمانی داشته است.

بر اساس این گزارش رئیس شرکت «کوین سویچ کوبر» گفته است که در سال 2021 سرمایه گذاری روی بیت کوین افزایشی زیادی خواهد داشت چرا که شرکت ها برای استفاده از این نوع ارزها اقبال خوبی نشان می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها