امیرعبداللهیان:

دولت آمریکا نمی‌تواند از پاسخگویی به اقدام تروریستی علیه شهید سلیمانی فرار کند

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در وزارت خارجه پیگیری جدی حقوقی و بین‌المللی طرف‌هایی است که به نام دولت آمریکا و کاخ سفید آشکارا اقدام تروریستی علیه شهید سردار سلیمانی و همراهان شان انجام دادند.

دولت آمریکا نمی‌تواند از پاسخگویی به اقدام تروریستی علیه شهید سلیمانی فرار کند
کد خبر: 512085
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۳:۱۷:۴۹

اعتمادآنلاین| حسین امیرعبداللهیان که برای شرکت در نشست بغداد عازم عراق شده است در اظهاراتی در محل یادمان شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه عراق گفت: ما اکنون در مکانی قرار داریم که تروریست های آمریکایی شخصیت بزرگی چون شهید سلیمانی قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم که او و همکارانشان تمام توان خود را برای تأمین امنیت حداکثری کشور به کار بردند، را به شهادت رساندند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه آن‌ها جان‌شان را در این مسیر فدا کردند همچنین یاد شهید ابومهدی المهندس و دیگر همراهان این دو را گرامی داشت و گفت: ما یاد تمامی شهدای مقاومت از جمله شهدای ایرانی و عراقی را گرامی می داریم و حتما یکی از برنامه های ما در وزارت خارجه پیگیری جدی حقوقی و بین المللی طرف هایی است که به نام دولت آمریکا و کاخ سفید آشکارا اقدام تروریستی علیه این قهرمانان انجام دادند. آمریکا باید پاسخگوی این جنایت باشد، حتی اگر دولت قبلی این کشور مرتکب این جنایت باشد.

دولت آمریکا نمی‌تواند از پاسخگویی به این اقدام تروریستی فرار کند و باید پاسخگو باشد و آمران و عاملان این اقدام تروریستی باید به سزای اعمالشان برسند و به دست عدالت سپرده شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها