کد خبر: 512133
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۰۸:۰۸:۰۰
| |

در دیدار امیرعبداللهیان با همتای کویتی مطرح شد:

آمادگی کامل ایران برای گشایش همکاری‌های فیمابین با کویت

وزیر امور خارجه در دیدار همتای کویتی در بغداد آمادگی کامل ایران برای گشایش همکاری‌های فیمابین را اعلام کرد.

آمادگی کامل ایران برای گشایش همکاری‌های فیمابین با کویت
کد خبر: 512133
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۰۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز شنبه ششم شهریور در حاشیه نشست منطقه ای حمایت از عراق با «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر امور خارجه دولت کویت دیدار و ضمن قدردانی از حضور وی در مراسم تحلیف سیزدهمین رئیس جمهور اسلامی ایران از سوی امیر کویت در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با مرور بر روابط دوکشور در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی، بر ضرورت فعال سازی روابط و به فعلیت در آوردن توافقات پیشین دو کشور تاکید کرد و آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای گشایش همکاری‌های فیمابین را مورد تصریح قرار داد.

امیرعبداللهیان با تشریح دیدگاه دولت سیزدهم در حوزه سیاست همسایگی و اهمیت همکاری بین کشورهای منطقه، از هرگونه اقدام برای فعال کردن کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور با بهره گیری از روش‌های خلاقانه اعلام حمایت کرد.

احمد ناصر المحمد الصباح وزیر امور خارجه دولت کویت نیز در این دیدار با ابلاغ سلام امیر کویت به رئیس جمهور کشورمان ضمن برشمردن ضرورت های منطقه در نگاه به آینده از ابعاد مختلف، نقطه نظرات خود در زمینه ضرورت فعال کردن همکاری ها خصوصا تنظیم آن در چارچوب کمیسیون مشترک همکاری ها را تبیین کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها