شکست تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل انگلیس/ شانس صعود کمتر شد

تیم ملی بسکتبال ایران در چهارمین مسابقه خود در بازی‌های پارالمپیک شکست خورد تا شانس‌ صعود به مرحله بعد کمتر از قبل باشد.

شکست تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل انگلیس/ شانس صعود کمتر شد
کد خبر: 512201
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۲:۴۰:۲۶

اعتمادآنلاین| تیم بسکتبال با ویلچر ایران در چهارمین مسابقه خود به مصاف انگلیس یکی از سخت‌ترین رقبای خود رفت اما در این رقابت هم 69 بر 57 شکست خورد.


به گزارش ایسنا، این مسابقه در کوارتر اول 20 بر 15 به سود انگلیس به پایان رسید. در کوارتر دوم هم شاگردان آقاکوچکی 20 بر 16 بازنده شد. در کوارتر سوم تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بازی بهتری را ارائه کردند و این کوارتر 10 بر 10 مساوی شد تا بر خلاف دو کوارتر قبلی اختلاف امتیاز افزایش پیدا نکرد.


کوارتر چهارم مسابقه بسیار حیاتی و مهم شد. شاید مهمترین کوارتر برای ایران در این بازی‌ها؛ چرا که با پیروزی در این کوارتر تیم ایران شانس برتری در این مسابقه و حتی شانس صعود به جمع هشت تیم برتر را افزایش می‌داد. اختلاف 9 امتیازی در پایان کوارتر سوم چیزی نبود که قابل جبران نباشد اما با این‌حال تیم ایران به نظر برنامه‌ای برای این‌کار نداشت و اختلاف در این کوارتر مهم بیشتر هم شد.


هدر رفتن توپ‌ها در زیر سبد باعث شد تا اختلاف حتی به 19 امتیاز هم رسید؛ اتفاقی که در هیچ کدام از کوارترهای قبلی وجود نداشت.


در ادامه هم تلاش‌ها بیشتر شد اما فقط برای کاهش اختلاف امتیازها بود و تیم بسکتبال با ویلچر ایران در چهارمین مسابقه خود سومین شکست را با نتیجه 69 بر 57 پذیرفت.

آقا کوچکی: استرس مانع موفقیت بسکتبال با ویلچر شد

عباس آقا کوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران درباره بازی مقابل انگلیس گفت: بازی سخت و دشوار اما بسیار خوبی بود. به نظرم بازیکنان ما نهایت تلاش خود را کردند و به نظرم عملکرد بهتری نسبت به بازی قبل داشتیم.


او ادامه داد: بازی به بازی بهتر شدیم. در بازی اول مقابل استرالیا بسیار بد بودیم اما در مصاف با آمریکا فقط 10 دقیقه اول را بد بازی کردیم. امروز هم نسبت به بازی‌های قبل هم بهتر بودیم. در واقع هیچ یک از بازی‌های تیم ایران شبیه به بازی قبل نبود.


آقاکوچکی با بیان اینکه کم تجربگی به این تیم آسیب می‌زند، تاکید کرد: در این مسابقه حداقل 10 امتیاز را زیر سبد از دست دادیم. مشکلی که در بازی‌های دیگر هم وجود داشت و من فکر می کنم استرسی که بازیکنان جوان تیم دارند، باعث آن بود. امیدوارم مقابل آلمان شرایط بهتر باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها