ثبت نام 27 هزار هنرمند برای مرحله اول واکسیناسیون هنرمندان

صندوق اعتباری هنر از تایید ثبت نام 27 هزار هنرمند عضو این مجموعه برای مرحله اول واکسیناسیون کرونا خبر داد.

ثبت نام 27 هزار هنرمند برای مرحله اول واکسیناسیون هنرمندان
کد خبر: 512364
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ۱۵:۱۵:۲۹

اعتمادآنلاین| با پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر آغاز شده است و در این مرحله 26 هزار و 952 هنرمند مجاز به ثبت نام می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلاعات 84 هزار عضو صندوق اعتباری هنر طی نامه ای در روز دوشنبه اول شهریورماه برای معاونت بهداشت آن وزارتخانه ارسال شد.

از آنجا که بر اساس سند ملی واکسیناسیون، ثبت‌نام برای متولدین 1350 به قبل در سراسر کشور و متولدین 1351 تا 1360 که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، قم و هرمزگان هستند در حال انجام است، امکان واکسیناسیون نزدیک به از 61 هزار عضو صندوق اعتباری هنر، غیر از گروه های اعلام شده فراهم شده است.

سید حسین سید زاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر هم اظهار کرد: در مرحله نخست سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای ثبت‌نام نزدیک به 27 هزار عضو 40 سال به بالا (به جز گروه های سنی مجاز به واکسیناسیون و استان های اعلام شده) از سوی مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت فعال شد. طی پیگیری های و اقدامات صورت گرفته از وزارت بهداشت، زمان ثبت نام سایر گروه های سنی نیز به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: اعضای واجد شرایط در این گروه سنی لازم است؛ برای دریافت نوبت واکسن کرونا با مراجعه به سایت salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات نسبت به ثبت نام اقدام و پس از دریافت پیامک، براساس زمان و مکان انتخاب شده به مراکز مراجعه نمایند. ثبت نام برای دریافت نوبت تزریق واکسن کرونا در سامانه سلامت ضروری است. در هنگام مراجعه ارائه پیامک نوبت‌دهی و کارت ملی الزامی است. جهت سهولت در روند کار در نامه ارسالی به وزارت بهداشت واکسیناسیون با ارائه هنرکارت به مراکز مورد تأیید می باشد. از اصحاب فرهنگ و هنر تقاضا می شود در هنگام مراجعه به مراکز واکسیناسیون حامل پیام خسته نباشید و امید برای کادر درمان و مردم ایران باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها