سفر استانی زودهنگام رئیسی شوآف یا مردمی بودن؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و حضور وی در میان مردم کارهای پوپولیستی و شوآف نیست و مردمی بودن دولت سیزدهم منجر به رفع مشکلات می‌شود.

سفر استانی زودهنگام رئیسی شوآف یا مردمی بودن؟
کد خبر: 512396
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۰۹:۲۳:۳۶

اعتمادآنلاین| روح‌الله متفکر آزاد با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت مبنی بر اینکه سفر رئیس‌جمهور به خوزستان جلوه ای از مردمی بودن است و از منش‌های اشرافی‌گری و از موضع بالا به مردم نگاه کردن باید دوری بشود، اظهار داشت: بازگشت دولت به آغوش مردم و مردمی بودن دولت سرمایه اجتماعی نظام را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که نظام بتواند با افزایش سرمایه اجتماعی، پشتیبانی مردم را همراه خود داشته باشد.

به گزارش مهر،‌ وی در واکنش به اظهارات برخی اصلاح‌طلبان که گفته‌اند سفرهای استانی رئیسی نوعی پوپولیسم و شوآف است، گفت: سردمداران این جریان سیاسی در سال‌های اخیر از مردم فاصله زیادی گرفتند و همین مسئله هم باعث کاهش مشارکت مردم در انتخابات شد. مردمی بودن دولت سیزدهم نقطه عطفی در راستای افزایش سرمایه اجتماعی خواهد بود و به حل مشکلات و دغدغه‌های مردم کمک خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی جریانات سیاسی مردمی بودن و حضور در میان مردم را تخریب می‌کنند، گفت: علت اینکه برخی از جریان‌ها از مردمی بودن دولت سیزدهم ناراحت هستند، این است که آنان هیچ‌گاه نتوانستند به خوبی با مردم ارتباط و تعامل داشته باشند و به همین دلیل تمایل ندارند که دولت مردمی در همین ابتدای کار، خلأ حضور آنان در میان مردم را جبران کند.

متفکر آزاد تاکید کرد: دولت سیزدهم قطعا به این هجمه ها توجهی نمی‌کند و در صورتی که دولت مردمی همیشه در میان مردم باشد، مشکلات آنان را از نزدیک لمس کند و با مردم ارتباط مستمر داشته باشد، قطعاً ثمرات آن را هم در حل مشکلات مردم و هم در تقویت پیوند ناگسستنی بین نظام و مردم شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: برخلاف ادعای مخالفان دولت مردمی، سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور وی در میان مردم کارهای پوپولیستی و شوآف نیست و این دولت از ابتدا نشان داده است که به دنبال ارتباط قوی با مردم و دیدن مشکلات آنان از نزدیک است تا به سرعت مطالبات مردم را پیگیری کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها