حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند / از مردم انتظار داریم صبر کنند

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند چون با مقاومت و پایبندی به ارزش‌های نظام می‌توان در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند / از مردم انتظار داریم صبر کنند
کد خبر: 512410
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۰:۰۹:۵۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد حسینی، معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس شب دوشنبه هشتم شهریور در مراسم گرامیدشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار شد، اظهارکرد: از ابتدای انقلاب تا کنون دوران سختی را پشت سرگذاشته‌ایم که ترور شخصیت‌های بزرگ بخشی از آن است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون 17 هزار شهید ترور داریم که 12 هزار نفر از آنان توسط گروهک منافقین به شهادت رسیده‌اند، گفت: گروهک منافقین با حمایت‌های دشمنان، انقلاب اسلامی را متهم به خشونت می‌کند.

وی توضیح داد: غربی‌ها منتظر هستند تا فردی به جرم جاسوسی در ایران اسلامی دستگیر شود آنگاه شروع به داد فریاد کنند.

حسینی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت اضافه کرد: شهید رجایی و شهید باهنرخصوصیات ارزنده‌ای داشتند و خدمات ویژه‌ای به مردم ارائه دادند.

معاون رییس جمهوری درامور مجلس بیان کرد: در کنار گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افراد ویژه‌ای هم داشتیم که امروز یادی از آنها نمی‌شود که بنی صدر یکی از آنها است.

وی تاکید کرد: تاریخ معاصر ایران باید بازگو شود چون مایه عبرت است و بدون شک حوادثی که در 40 سال گذشته برای کشور رخ داده اکنون نیز برای ما عبرت خواهد بود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه هدف دولت سیزدهم بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید ارگان‌ها و نهادها دراین مسیر حرکت کنند چراکه جبهه مقاومت چشم به ایران اسلامی دوخته است.

حسینی ابراز کرد: اگرچه مشکلات بسیاری داریم اما قوای سه گانه، نهادهای انقلابی و مردم پای کار هستند تا مشکلات ازمیان برداشته شود.

معاون رییس جمهوری در امور مجلس اضافه کرد: حل معضلات اقتصادی و سلامت زمانبر است و هر چند نباید در این خصوص تعلل کرد ولی از مردم انتظار می‌رود مثل همیشه صبر پیشه کنند.

وی ادامه داد: مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند چون با مقاومت و پایبندی به ارزش‌های نظام می‌توان در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

این مسئول افزود: اکنون زمینه برای پیشرفت کشور مساعد است و مردم باید با تمام وجود و مثل چهار دهه گذشته درکنار مسئولان برای حل مشکلات گام بردارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها