کد خبر: 512411
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۰:۰۹:۵۸
| |

کلاس‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی از 20 شهریور آغاز می‌شود

کلاس‌های درسی دانشگاه‌های علوم پزشکی از 20 شهریور1400 آغاز و نحوه آموزش حضوری، مجازی یا ترکیبی بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

کلاس‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی از 20 شهریور آغاز می‌شود
کد خبر: 512411
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۰:۰۹:۵۸

اعتمادآنلاین| معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس تقویم آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی ، کلاس های آموزشی این دانشگاه ها از 20 شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، براساس این اطلاعیه، دانشگاه ها تاکید کرده اند که برای نوع آموزش تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا هستند اما آموزش مجازی برای تمامی دانشجویان در موعد مقرر آغاز می شود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شرایط آموزش دانشجویان علوم پزشکی که باید در مراکز درمانی و بیمارستان ها حضور یابند، شرایط آموزشی از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام می شود و گروه های آموزشی با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در منطقه دانشگاهی، آموزش را برنامه ریزی می کنند.

همچنین براساس این اطلاعیه، دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرده اند تاریخ امتحانات پایان نیمسال به هیچ وجه جا به جا نمی شود.

در صورت نیاز به ارایه آموزش ها به شکل حضوری (دروس نظری و کارآموزی)، برنامه زمانبندی شده اعلام خواهد شد و متناسب با شرایط بیماری کووید 91 ممکن است بعضی از تاریخ ها تغییر پیدا کند.

براساس این اطلاعیه، در صورت امکان فروکش کردن بیماری و مهیا شدن امکان حضور دانشجویان ممکن است آزمون های پایان ترم به شکل حضوری برگزار شود.

همچنین تمامی فرایند های اداری و آموزشی مرتبط با انتخاب واحد در نیم سال تحصیلی جدید به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه مخصوص انجام می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها