رونالدو سرانجام رکورد علی دایی را شکست

کریستیانو رونالدو با ثبت یکصدودهمین گل ملی خود به تنهایی در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی جهان ایستاد. رونالدو که با تیم ملی پرتغال در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 اروپا در گروه A مقابل ایرلند به میدان رفت، در دقیقه 89 دروازه تیم میهمان را باز کرد.

رونالدو سرانجام رکورد علی دایی را شکست
کد خبر: 512605
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۱ ۰۸:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رونالدو می‌توانست این کار را زودتر و در دقیقه 15 بازی انجام دهد؛ زمانی که بازیکن ایرلند مرتکب خطای پنالتی شد، اما ضربه پنالتی او توسط بازونو دروازه‌بان ایرلندی‌ها مهار شد. رونالدو در این بازی همچنین موفق شد دردقیقه 98 نیز گلزنی کند و به 111 گل ملی برسد.

به گزارش تسنیم، کاپیتان تیم ملی پرتغال به دوران صدرنشینی ستاره سابق فوتبال کشورمان در جدول برترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی پایان داد.

کریستیانو رونالدو با ثبت یکصدودهمین گل ملی خود به تنهایی در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی جهان ایستاد.

رونالدو که چهارشنبه شب در دور چهارم از بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 اروپا در گروه A مقابل ایرلند به میدان رفت، در دقیقه 89 دروازه تیم میهمان را باز کرد و به این ترتیب با سبقت گرفتن از علی دایی به تنهایی رکورددار بیشترین گل زده در رده ملی شد. رونالدو می‌توانست این کار را زودتر و در دقیقه 15 بازی انجام دهد؛ زمانی که بازیکن ایرلند مرتکب خطای پنالتی شد، اما ضربه پنالتی او توسط بازونو دروازه‌بان ایرلندی‌ها مهار شد.

رونالدو در این بازی همچنین موفق شد دردقیقه 98 نیز گلزنی کند و به 111 گل ملی برسد.

او پیش از این در رقابت‌های یورو 2020 با ثبت 5 گل توانسته بود خودش را به رکورد علی دایی برساند.

همچنین رونالدو با حضور در این بازی یکصدوهشتادمین بازی خود برای تیم ملی پرتغال را به ثبت رساند و از این حیث با سرخیو راموس به عنوان رکورددار انجام بیشترین بازی ملی در فوتبال مردان برابر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها