کد خبر: 512863
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۱۳:۲۰:۰۹
| |

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها:

تصدی پست شهرداری تهران توسط زاکانی از سوی هیات وزیران بدون اشکال دانسته شد

مهدی جمالی نژاد با اشاره به طی فرایند قانونی صدور حکم شهرداری برای منتخب شورای شهر تهران گفت: برای اتقان موضوع، وزیر کشور طی نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس جمهور از هیئت دولت نیز استفسار کرد که هیئت وزیران روز گذشته در جلسه خود، تصدی پست شهرداری تهران برای شهردار منتخب شورای شهر تهران را با توجه به همترازی شهردار کلانشهرها با مقامات بلااشکال دانست.

تصدی پست شهرداری تهران توسط زاکانی از سوی هیات وزیران بدون اشکال دانسته شد
کد خبر: 512863
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ۱۳:۲۰:۰۹

اعتمادآنلاین| مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در گفت و گویی با بیان اینکه 4068 پروژه عمرانی و خدماتی توسط دهیاری ها در هفته دولت با صرف اعتبار 1108میلیارد تومان در روستاها افتتاح شده است، گفت: بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به بهسازی معابر با 2994 پروژه، معادل 74 درصد کل پروژه‌ها، می‌باشد و بیشترین اعتبارات صرف پروژه‌های بهسازی معابر شده است.

به گزارش برنا، وی ادامه داد: پس از بهسازی معابر، بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به موضوع ایمنی و آتش‌نشانی با 419 پروژه و بوستان و فضای سبز روستایی با 369 پروژه و ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی با 125 پروژه می باشد.

جمالی نژاد اضافه کرد: میانگین اعتبارات هزینه شده برای هر پروژه معادل 272 میلیون تومان است.

وی همچنین از صدور مجوز بکارگیری 450 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری مشهد در هفته دولت خبر داد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، مجوز بکارگیری 450 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری مشهد مقدس صادر شد.

جمالی نژاد افزود: همچنین مجوز بکارگیری 200 نیروی قرارداد کار معین دیگر نیز برای برخی شهرداری های استان های تهران، فارس و خراسان رضوی نیز صادر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها