کد خبر: 513026
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۸:۲۱
| |

برادر اسحاق هرتزوگ رسما سفیر تل‌آویو در واشنگتن شد

کابینه ائتلافی اسرائیل موافقت خود را با انتصاب ژنرال «مایک هرتزوگ» برادر «اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم به عنوان سفیر تل‌آویو در واشنگتن اعلام کرد.

برادر اسحاق هرتزوگ رسما سفیر تل‌آویو در واشنگتن شد
کد خبر: 513026
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۸:۲۱

اعتمادآنلاین| با موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با گزینه پیشنهادی نخست‌وزیر برای منصب سفارت این رژیم در آمریکا، برادر رئیس‌ این رژیم به عنوان سفیر جدید تل‌آویو در واشنگتن تعیین شد.

به گزارش فارس، اواسط مرداد ماه در خبرها آمده بود، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزینه خود برای جانشینی «ران درمر» در مقام سفارت تل‌آویو در آمریکا را اعلام کرد.

طبق گزارش‌ها، بنت ژنرال «مایک هرتزوگ» از مقام‌های عالی رتبه بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی را به عنوان سفیر این رژیم در آمریکا منصوب کرد. او برادر بزرگتر اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی است و سال‌ها ریاست مرکز برنامه‌ریزی راهبردی در ارتش رژیم صهیونیستی را برعهده داشت.

به گزارش منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از قبیل «کان نیوز»، کابینه ائتلافی این رژیم روز یکشنبه (امروز) رسما مایک هرتزوگ را به عنوان سفیر تل‌آویو در واشنگتن تایید کرد.

مایک هرتزوگِ 69 ساله، جانشین ران درمر سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا می‌شود. درمر که روابط خوبی با بنیامین نتانیاهو دارد، بعد از تشکیل کابینه جدید این رژیم از منصب خود کناره‌گیری کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها