کد خبر: 513028
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۲۱:۰۵:۱۶
| |

نماینده مردم رشت در مجلس:

واکسن ارسالی به هر استان باید بر اساس میزان جمعیت در نظر گرفته شود

سید علی آقازاده دافساری، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در توییتی بر توزیع عادلانه واکسن کرونا در کشور تأکید کرد.

واکسن ارسالی به هر استان باید بر اساس میزان جمعیت در نظر گرفته شود
کد خبر: 513028
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۲۱:۰۵:۱۶

اعتمادآنلاین| سید علی آقازاده دافساری، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در توییتی بر توزیع عادلانه واکسن کرونا در کشور تأکید کرد.

او نوشت: ورود محموله‌های قابل توجه واکسن کرونا به کشور نویدبخش است، اما ‎توزیع عادلانه واکسن مطالبه به حق مردم است.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: واکسن ارسالی به هر استان باید بر اساس میزان جمعیت در نظر گرفته شود.

استان گیلان همچنان منتظر ورود واکسن کرونا است


سرهنگ حسن حبیبی، قائم مقام فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار و متخصصان نیز پیش از این در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت کرونای گیلان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی زیرساخت‌ها برای تزریق حداکثری واکسن در محلات مختلف استان مهیا شده است، گفته بود: منتظر ورود واکسن به گیلان هستیم.

او همچنین تأکید کرده بود: اگر واکسن کافی تأمین شود، سپاه قدس گیلان آمادگی ایجاد 100 مرکز واکسیناسیون کرونا در استان را دارد.

برای تأمین واکسن کرونای مورد نیاز مردم گیلان پیگیری مضاعف لازم است


ارسلان زارع، استاندار گیلان نیز روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان گفت: با توجه به ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا به کشور، باید برای اختصاص سهمیه بیشتر به استان تلاش و پیگیری مضاعف شود.

در حال حاضر شهرستان املش در وضعیت زرد کرونایی، شهرستان‌های انزلی، صومعه سرا، آستانه اشرفیه و لنگرود در وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌های گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها