حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان:

گوش شنوای ورزش هستم/ هیچ کسی جای دیگری را تنگ نمی کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: من گوش شنوای ورزش هستم و امیدوارم تصمیمات به گونه ای باشد که بهبود دهنده حال ورزش ایران باشد.

گوش شنوای ورزش هستم/ هیچ کسی جای دیگری را تنگ نمی کند
کد خبر: 513132
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۴:۵۹:۰۶

اعتمادآنلاین| حمید سجادی در مراسم رونمایی از تندیس دو پیشکسوت بوکس ایران بیان کرد: در هر یک از بازدیدهایی که شرکت می کنم خدا را شکر می کنم و می آموزم. امیدوارم در جلسات تصمیم گیری، نتیجه به گونه ای باشد که باعث بهبود حال ورزش ایران باشد. کار زیاد است اما اولویت بندی آن نیاز به درک ورزشی دارد و امیدوارم خدا این درک را به من بدهد.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: رییس فدراسیون بوکس دلسوزانه صحبت کردند. واقعا به عنوان فرد کوچک جامعه ورزش خاک پای ورزش هستم و گوش شنوای ورزش ایران هستم به ویژه پیشکسوتان. سعی می کنم مانند یک اسفنج فشار ها را در خود جمع کنم اما مثل کوه بایستم. مربی ام به من گفت زمانی که وارد پیست می شوی آن را ببوس و احترام گذاشتن به مکان های ورزشی و پیشکسوتان را همه یاد می گیرند. در مورد اینکه پیشکسوت چه کسی است اختلاف نظر زیاد است اما از نظر ما هر کسی زودتر از ما آمده و حتی یک روز زودتر پیراهن ورزشی بر تن کرده است و هنوز به ورزش عشق می پردازد، پیشکسوت محسوب می‌شود.

سجادی همچنین گفت: تا جایی که خدا به من عقل و شعور بدهد، هم پیمان هستیم ساحت مقدس پیشکسوتان بیشتر از قبل حفظ شود. هر طرحی دارید من خواهش می کنم بدهید تا به ورزش کمک کنیم. در ورزش ایران هیچ کسی جای فرد دیگر را تنگ نمی کند البته به شرطی که اخلاق حفظ شود. من عاشق کشورم هستم . در بازی های آتلانتا همراه با امیررضا خادم بودیم و وقتی آنجا بودیم گفتم دلم برای ایران تنگ شده و او نیز پاسخ داد دلش برای شنیدن صدای اذان در ایران تنگ شده است. ما را به این شکل بزرگ کردند.

وزیر ورزش با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان تاکید کرد: من با تمام سلول های بدنم درک می کنم که چه کاری در کمیته ملی المپیک در حال انجام است. این نشست ها هم اسطوره سازی است هم تاریخ سازی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها