کد خبر: 513275
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۱۶:۲۱:۰۰
| |

دیدار اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان مخابرات منطقه کرمانشاه با مدیر منطقه

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون بازنشستگان مخابرات منطقه کرمانشاه در محل دفتر مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه حضور یافته و با مهندس قبادیان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان مخابرات منطقه کرمانشاه با مدیر منطقه
کد خبر: 513275
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۱۶:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات منطقه کرمانشاه با مهندس قبادیان دیدار کردند .


به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون بازنشستگان مخابرات منطقه کرمانشاه در محل دفتر مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه حضور یافته و با مهندس قبادیان دیدار و گفتگو کردند.


برپایه این گزارش، در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات استان (آقایان بنی عامریان و ریاحی) ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های مهندس قبادیان ودغدغه های ایشان در خصوص حل مشکلات بازنشستگان مخابرات و رفع موانع موجود ازجمله مطالبات ،حق بیمه درمانی و سایر موضوعات اظهار امیدواری کردندکه با تعامل بیشتر بتوانیم خدمات شایسته ای به قشر محترم بازنشسته داشته باشیم.


مهندس قبادیان نیزطی سخنانی ضمن تشکر از حضور اعضای هیئت مدیره کانون، از مدیریت صحیح ومنظم اعضای هیات مدیره کانون یاد کرد و افزود :


بازنشستگان مخابرات به عنوان انسان‌هایی شایسته و با تجارب متعدد که عمری را در راه خدمت به جامعه سپری نموده اند بایستی به عنوان الگو برای تمامی کارکنان باشند و از تجربه های آنان در حوزه های مختلف به عنوان مشاورانی امین استفاده شود .


وی ادامه داد: مانیز وظیفه داریم در چارچوب قوانین و مقررات تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ کرامت و خدمت به بازنشستگان و خانواده گرامی آنان به کار ببندیم .


گفتنی است دراین دیدار ،مدیران مالی و پشتیبانی، منابع انسانی و رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه نیز حضور داشته ومقررگردیددرحوزه های مربوطه پیگیریهایی لازم درخصوص بازنشستگان مخابرات استان کرمانشاه انجام پذیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها