کد خبر: 513881
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۴:۰۵:۱۵
| |

غریب آبادی، نماینده ایران در وین:

ایران و آژانس برتداوم روح همکاری و اعتمادمتقابل تاکید کردند

سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، پس از دیدار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران در تهران گفت که دو طرف درباره تداوم روح همکاری و اعتماد متقابل تاکید کردند.

ایران و آژانس برتداوم روح همکاری و اعتمادمتقابل تاکید کردند
کد خبر: 513881
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۴:۰۵:۱۵

اعتمادآنلاین| کاظم غریب آبادی که هم زمان با رافائل گروسی به ایران سفر کرده است روز یکشنبه در توئیتی نوشت: طرفین، روح همکاری و اعتماد متقابل و اهمیت تداوم آن و همچنین ضرورت رسیدگی به موضوعات فی‌مابین در فضایی سازنده و منحصرا فنی را مورد یادآوری و تاکید مجدد قرار دادند.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه طرفین در چارچوب تعاملات و همکاری‌های موجود فی‌مابین، تصمیم گرفتند دیدارهای متقابل را در سطوح مرتبط تداوم دهند افزود که مدیرکل نیز در آینده نزدیک به تهران سفر خواهد نمود تا مشورت‌های سطح بالا با هدف تقویت همکاری‌های میان ایران و آژانس در حوزه های مختلف و بحث درخصوص موضوعات فعلی مورد علاقه متقابل، با دولت جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

به گفته سفیر کشورمان به بازرسان آژانس اجازه داده می شود تا نسبت به سرویس فنی تجهیزات نظارتی مشخص شده و جایگزینی کارت های حافظه آن‌ها که تحت مهر و موم مشترک در ایران نگهداری خواهند شد، اقدام نمایند. چگونگی و زمان انجام این اقدام، مورد توافق دو طرف قرار گرفت.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی شب گذشته به تهران سفر و صبح امروز با محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفت‌ وگو کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها