کد خبر: 513933
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۸:۵۹:۴۵
| |

تقدیر از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گیلان

سه ورزشکار گیلانی حاضر در مسابقات پارالمپیک و پنج ورزشکار شرکت کننده در رقابت های المپیک توکیو روز یکشنبه در جلسه شورای عالی تربیت بدنی و ورزش  گیلان در محل استانداری در رشت مورد تجلیل قرار گرفتند.

تقدیر از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گیلان
کد خبر: 513933
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۸:۵۹:۴۵

اعتمادآنلاین| سه ورزشکار گیلانی حاضر در مسابقات پارالمپیک و پنج ورزشکار شرکت کننده در رقابت های المپیک توکیو روز یکشنبه در جلسه شورای عالی تربیت بدنی و ورزش گیلان در محل استانداری در رشت مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، علی افتخاری عضو کمیته ملی المپیک و همچنین سایر مسئولان استانی و شهرستانی گیلان از میثم علیپور، مهدی پور رهنما و سامان رضی سه ورزشکار گیلانی حاضر در مسابقات پارالمپیک توکیو، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل و تقدیر شد.

همچنین در جریان این مراسم، آرمین هادی پور، سارا بهمنیار ، محمد رهبری ، علی آقامیرزایی و نازنین ملایی ورزشکاران گیلانی حاضر در رقابت های المپیک توکیو نیز، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

در جریان رقابت های پارالمپیک توکیو، میثم علیپور به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شد، مهدی پوررهنما در رشته پاراتکواندو در وزن 75 کیلوگرم مقام نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کرد و سامان رضی نیز در رشته وزنه برداری قدرتی توانست مدال برنز را کسب کند.

ورزشکاران گیلانی حاضر در رقابت های المپیک توکیو نیز ، آرمین هادی پور در رشته تکواندو، سارا بهمنیار در رشته کاراته ، علی آقامیرزایی و نازنین ملایی در رشته قایقرانی و محمد رهبری در رشته شمشیربازی بودند که محمد رهبری در بخش تیمی، به همراه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران مقام ششم المپیک را کسب کرد.

همچنین نازنین ملایی قایقرانی ملی پوش گیلانی با حضور موفق در مسابقات المپیک توکیو، موفق شد به فینال گروه B این مسابقات راه یابد و در نهایت مقام یازدهم المپیک را کسب کرد که این رتبه ، بهترین مقام قایقرانان ایران در ادوار مختلف المپیک است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها