مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

انجام تست کرونا از مسافرین ورودی ایرانی و خارجی در بدو ورود به کشور

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: استان کرمانشاه از جمله استان های مرزی کشور است که دارای پایانه های مرزی فعالی در بخش مسافران و کالا است و شاید بیش از دیگر نقاط کشور با توجه به همجواری با کشور عراق نیازمند نظارت بر چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه توسط اتباع خارجی است.

انجام تست کرونا از مسافرین ورودی ایرانی و خارجی در بدو ورود به کشور
کد خبر: 513964
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ۰۸:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: استان کرمانشاه از جمله استان های مرزی کشور است که دارای پایانه های مرزی فعالی در بخش مسافران و کالا است و شاید بیش از دیگر نقاط کشور با توجه به همجواری با کشور عراق نیازمند نظارت بر چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه توسط اتباع خارجی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی درباره اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در پایانه مرزی پرویز خان اظهار داشت: از جمله این اقدامات می توان به اخذ تست از مسافرین ورودی ایرانی و خارجی در بدو ورود به کشور توسط قرنطینه نباتی اشاره کرد.

کرمی گفت: مسافرین ورودی خارجی در صورتی که دارای برگه تست کرونا pcr از مراکز دولتی با اعتبار 72 ساعت باشند از آنها تست گرفته نمی شود و در زمان گرفتن تست تا دریافت جواب، مسافران و رانندگان در محوطه قرنطینه حضور دارند و کلیه ناوگان ورودی و خروجی از داکت ضد عفونی عبور داده می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همچنین کنترل های لازم توسط نیرو های مرزبانی در نقطه صفر به منظور جلوگیری از ورود رانندگان و مسافرین فاقد ماسک در بدو ورود به کشور انجام می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها