کد خبر: 514001
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ۱۱:۲۳:۰۰
| |

سخنگوی وزارت خارجه:

دسترسی آژانس به حافظه دوربین‌ها زمانی ممکن است که توافقی حاصل شود

خطیب زاده گفت: دسترسی آژانس به حافظه دوربین‌ها زمانی ممکن است که توافقی حاصل شود. اگر روزی به توافق مرضی‌الطرفین در حوزه برجام رسیدیم، اجرای کامل برجام از سوی ایران از سر گرفته می‌شود.

دسترسی آژانس به حافظه دوربین‌ها زمانی ممکن است که توافقی حاصل شود
کد خبر: 514001
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی وزارت خارجه گفت:: مصوبه مجلس کاملاً روشن و لازم الاجراست. دولت از روزی که مصوبه مجلس لازم‌الاجرا شد، تمامی دسترسی‌های فراپادمانی و اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کرد.

به گزارش انتخاب، خطیب زاده گفت: دسترسی آژانس به حافظه دوربین‌ها زمانی ممکن است که توافقی حاصل شود. اگر روزی به توافق مرضی‌الطرفین در حوزه برجام رسیدیم، اجرای کامل برجام از سوی ایران از سر گرفته می‌شود.

او افزود: ایران با حسن نیت اجازه می‌دهد فیلمبرداری‌ها انجام شود، ولی دسترسی به آژانس به فیلم‌های دوربین‌ها داده نمی‌شود.

خطیب زاده گفت: ایران میز مذاکره و برجام را ترک نکرده است. این آمریکا بود که برجام را نقض کرد. روابط ایران و آژانس روابط فنی و به دور از ملاحظات سیاسی است. حسن‌نیت نشان دادن یک اتوبان دو طرفه است. آن‌چه بین ایران و آژانس رخ داده اگر توسط جهات دیگر تخریب شود، پاسخ ایران را در پی خواهد داشت.

او تاکید کرد: گفتگو‌های وین از سر گرفته می‌شود. دولتی رفته و آمده است. دولت ضمن این‌که اعلام کرده گفتگو‌های وین را در تاریخ نزدیک از سر می‌گیرد و قطعاً انتظار داریم طرف‌های دیگر وقتی به وین می‌آیند با واقعیات روی زمین به وین بیایند.

او گفت: ایران هیچ منفعت کمتر از برجام را برای مردم ایران متصور نیست. آمریکا باید بداند در جایگاه متهم قرار دارد و باید در عمل نشان دهد که در عمل، منش و اقدامات تجدیدنظر جدی کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها