امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس:

مدیرکل آژانس آمد و رفت، ما از توافق صورت گرفته بی‌اطلاعیم/ اسلامی فردا به نمایندگان ملت توضیح دهد

نماینده قم در مجلس در تذکر شفاهی خواستار دعوت و توضیح رئیس سازمان انرژی اتمی درخصوص توافق صورت گرفته با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، شد.

مدیرکل آژانس آمد و رفت، ما از توافق صورت گرفته بی‌اطلاعیم/ اسلامی فردا به نمایندگان ملت توضیح دهد
کد خبر: 514130
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۰:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز 23 شهریور مجلس طی تذکر شفاهی براساس بند 8 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به سفر اخیر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: این بند درباره تصمیم‌گیری درباره دعوت اشخاص حقیقی و حقوقی به مجلس است. آقای گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشور آمدند و برگشتند و ما هیچ اطلاعی از توافق صورت گرفته نداریم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: براساس بند 8 ماده 22 آیین‌نامه داخلی از رئیس و هیئت رئیسه مجلس درخواست داریم فردا آقای اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه علنی یا غیرعلنی به مجلس دعوت شود و در خصوص این توافق که مرتبط با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها است به نمایندگان ملت توضیح دهد تا در جریان توافق صورت گرفته باشیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان امیرآبادی تاکید کرد که این موضوع در دستور جلسه نیست و جای مطرح کردن آن در حین بررسی طرح نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها