کد خبر: 514135
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۱:۱۳:۰۰
| |

7 جزیره شخصی که می‌توانید برای یک شب کرایه کنید! 

نظرتون درباره چند شب اقامت تو یک جزیره خصوصی چیه؟ شاید با خودتون بگید این کارها فقط برای پول‌دارهاست؛ اون‌هم نه پول‌دارهای چندمیلیارد تومنی، بلکه ثروتمندهای چندمیلیارد دلاری! اما جالبِ بدونید جزایری هم هستن که هزینه اقامتشون، تفاوت چندانی با هتل‌های پنج ستاره ایران نداره!

7 جزیره شخصی که می‌توانید برای یک شب کرایه کنید! 
کد خبر: 514135
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۱:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نظرتون درباره چند شب اقامت تو یک جزیره خصوصی چیه؟ شاید با خودتون بگید این کارها فقط برای پول‌دارهاست؛ اون‌هم نه پول‌دارهای چندمیلیارد تومنی، بلکه ثروتمندهای چندمیلیارد دلاری! اما جالبِ بدونید جزایری هم هستن که هزینه اقامتشون، تفاوت چندانی با هتل‌های پنج ستاره ایران نداره!

برای نمونه، اگه خانواده‌ای پنج‌نفره، متشکل از دو بزرگ‌سال و سه خردسال باشید، می‌تونید با حدود 10میلیون تومن، یک شب رو تو جزیره خصوصی بوتولمن، کشور نروژ صبح کنید! تو این نوشته جذاب، سری به هفت جزیره خصوصی می‌زنیم که برای شب‌مانی کرایه داده می‌شن.

1. جزیره برادر، فیلیپین

کرایه: 1404 دلار برای هر شب اقامت 12 نفر (نفری 117 دلار)

جزیره برادر (Brother Island)، در ال نیدو (El Nido) فیلیپین است و از این منطقه، تقریبا دو ساعت با قایق فاصله داره. اگه قصد شب‌مانی در جزیره برادر رو دارید، باید بدونید یک گروه کامل، از جمله سرآشپز و خانه‌دار و قایقران و سرایدار و کلی آدم دیگه وظیفه خدمات‌رسانی رو بر عهده دارن.

در این جزیره زیبا می‌تونید زیر نور خورشید استراحت کنید، یا دور جزیره قایق‌سواری کنید؛ اما امکانات دیگه‌ای مثل غواصی ماساژ ساحلی و ماهیگیری هم هستن که باید براشون هزینه اضافی بپردازید. غذاها هم شامل غذاهای سنتی فیلیپینی با استفاده از مواد اولیه سالم و ارگانیک محلی هستن.

2. بوتولمن، نروژ

کرایه: 350 دلار برای هر شب اقامت خانواده 5نفره (2 بزرگ‌سال و 3 کودک)

جزیره بوتولمن (Batholmen)، در کشور نروژ واقع شده و کلی فعالیت‌های جذاب برای مهمان‌های خودش ترتیب داده. اون‌ها برای تهیه وعده‌های غذایی، ماهی تازه می‌گیرن و خودتون هم می‌تونید تو این شکار همراهی‌شون کنید؛ یا می‌تونید در امتداد ساحل قدم بزنید، یا دور جزیره با قایق موتوری بچرخید.

این جزیره یک کلبه کوچک داره که پنج نفر رو در خودش جا می‌ده. در ضمن باید توجه داشته باشید که امکان شارژ لپ‌تاپ توی کلبه نیست، و برای شارژ کامپیوترتون یا خرید شارژ سیم کارتتون و خرید بسته اینترنت نامحدود باید به فروشگاه نزدیک جزیره برید، اما شارژ موبایل توی خود کلبه هم امکان‌پذیره.

3. جزیره پرنده، بلیز

کرایه: 852 دلار برای هر شب اقامت 6 نفر (نفری 142 دلار)

جزیره پرنده (Bird Island) در بلیز (Belize)، کشوری در آمریکای مرکزی و غرب اقیانوس اطلس قرار داره. این جزیره برای هر نوع مسافرتی، امکاناتی داره، از ماه‌عسل گرفته تا سفر تفریحی با دوستان؛ خلاصه اینکه می‌تونید در ساحل جزیره زیر نور خورشید دراز بکشید و لذت ببرید!

این جزیره وای‌فای هم داره! پس اگه نیاز به انتقال وجه فوری یا کارت به کارت داشتید، خیالتون راحت باشه! در اون‌جا می‌توانید شنا کنید، به غواصی برید، ماهیگیری و قایق‌رانی رو تجربه کنید و خودتان رو به‌اندازه یک سال شارژ کنید! این جزیره کوچک می‌تونه تا 6 نفر رو در خودش جا بده و امکانات اقامتی و تفریحی در اختیارشون بگذاره.

4. ملودی کی، ایالات متحده

کرایه: 1360 دلار برای هر شب اقامت 8 نفر (نفری 170 دلار)

جزیره ملودی کی (Melody Key)، در فلوریداری ایالات متحده قرار داره. این جزیره خصوصی، دور از همه شلوغی‌های زندگی امروزه، احساس حضور در خانه روستایی رو به شما می‌ده. مهمانان جزیره می‌تونن با استفاده از وسایل حمل‌ونقل مختلف خودشون رو به این قطعه کوچک از بهشت برسونن.

جزیره ملودی کی استخر شنا، جکوزی، تهویه مطبوع، سیستم صوتی و وای‌فای هم داره. کسانی که دنبال کاوش در اطراف جزیره هستن هم می‌تونن سوار بر کایاک، به ماجراجویی بپردازن. خلاصه این جزیره رویایی، تا 8 نفر رو جا می‌ده و خاطرات فراموش‌نشدنی براشون می‌سازه.

5. جزیره خصوصی اوراکا، پاناما

کرایه: نفری 175 دلار برای هر شب اقامت

جزیره خصوصی اوراکا (Urraca Private Island) در کشور پاناماست. انرژی این جزیره حرا از پنل‌های خورشیدی تغذیه می‌کنه. سیستم جمع‌آوری آب باران هم داره که آب جزیره رو تأمین می‌کنه. امکانات رفاهی هم شامل رستوران، سالن استراحت، وسایل ورزشی می‌شه.

شنا در اطراف جزیره ایمنِ و لذت عجیبی داره! به‌ویژه در شب‌ها، صحنه‌های شگفت‌انگیزی پیش چشم‌های مهمان‌ها ارائه می‌کنه. نکته جالب اینکه دوازده میمون شیطون هم در این جزیره زندگی می‌کنن! جزیره اوراکا پنج کابین با اندازه‌های مختلف داره که بین 2 تا 6 نفر رو در خودشون جا میدن.

6. لیتل پتر اوسیس، بلیز

کرایه: 5995 دلار برای پکیج کامل، شامل پنج روز و چهار شب اقامت و انتقال با هلیکوپتر شخصی از شهر بلیز

جزیره لیتل پتر اوسیس (Little Peter Oasis) هم در کشور بلیز واقع شده. این جزیره خصوصی می‌تونه تا چهار نفر رو در کابین زیبای خودش جا بده. مهمان‌های لیتل پتر اوسیس می‌تونن غواصی، قایق‌رانی، شنا و ماهیگیری رو در اطراف جزیره تجربه کنن.

مهمان‌ها از شهر بلیز با هلیکوپتر اختصاصی به جزیره منتقل می‌شن و در اون‌جا هم خدمه‌ای هستن که کارهاشون رو انجام میدن. فعالیت‌هایی مثل غواصی و ماهیگیری هزینه اضافی دارن که اگه خواستید، باید اضافه بر پکیج خریداری‌شده، بپردازید.

7. پلوچیکا، کرواسی

کرایه: نفری 90 تا 1000 یورو برای هر شب اقامت، بسته به فصل

جزیره پلوچیکا (Plocica) در کشور کرواسی است. در این جزیره تماشایی هم استراحت می‌کنید و هم از چشم‌اندازهای دیدنی دریای آدریاتیک لذت می‌برید. این جزیره فانوس دریایی هم داره که در سال 1887 ساخته شده و بنای تاریخی به حساب میاد.

جزیره پلوچیکا می‌تونه تا 14 نفر رو پذیرا باشه و مکانی مناسبی برای تعطیلات خانواده‌های پرجمعیت یا گروه‌های بزرگ است. اگه زمانی گذرتون به پلوچیکا افتاد و خواستید اتاقی بگیرید که به فانوس دریایی دید داشته باشه، پیشنهاد می‌کنیم سراغ اتاق‌های شمال‌شرقی ساختمون برید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها