کد خبر: 514179
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۰:۲۳
| |

نظامیان آمریکایی با فرود در شمال شرق سوریه دو نفر را ربودند

منابع محلی در استان الحسکه سوریه گفتند که نظامیان آمریکایی با فرود در اطراف این شهر، دو غیرنظامی را ربوده و با خود بردند.

نظامیان آمریکایی با فرود در شمال شرق سوریه دو نفر را ربودند
کد خبر: 514179
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۰:۲۳

اعتمادآنلاین| منابع محلی در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه امروز‌ (سه شنبه) گفتند که نظامیان آمریکایی با فرود از یک بالگرد در اطراف این شهر وارد منازل غیرنظامیان شده و دو نفر را ربوده و با خود بردند.

به گزارش فارس به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در این یورش، شبه‌نظامیان «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) نیز نظامیان آمریکایی را پشتیبانی می‌کردند.

به گفته مردم منطقه، نیروهای آمریکایی بارها در مناطقی که تحت شبه‌نظامیان کُرد سوریه قرار دارد، اقدام به هلی‌برن و ربایش غیرنظامیان کرده و آن‌ها را به مکان نامشخصی انتقال داده‌اند.

روز گذشته نیز نظامیان آمریکایی کاروانی حامل تجهیزات نظامی، مواد لجستیک و تسلیحات را به فرودگاه خراب الجیر در استان الحسکه در شمال شرق سوریه منتقل کردند.

حضور نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه و همچنین جنوب غرب این کشور که به بهانه مبارزه با تروریسم و داعش صورت می‌گیرد، در حالی است که این کشور مدت‌هاست هیچ عملیاتی علیه تروریست‌ها انجام نداده و خلافت ادعایی داعش چهار سال است که از بین رفته است.

دولت سوریه حضور آمریکا را اشغالگری می‌داند و بارها از سازمان ملل و شورای امنیت خواسته است تا با این حضور مقابله کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها