امیر عبداللهیان: وزارت خارجه با عزم قاطع پرونده ترور سردار سلیمانی را پیگیری می‌کند

وزیر امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه با عزم قاطع به وظیفه ذاتی خود در پیگیری حقوقی سیاسی و بین المللی ترور سردار شهید سلیمانی عمل خواهد کرد.

امیر عبداللهیان: وزارت خارجه با عزم قاطع پرونده ترور سردار سلیمانی را پیگیری می‌کند
کد خبر: 514235
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۰۸:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین امیر عبداللهیان روز گذشته میزبان جلسه‌کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در محل وزارت امور خارجه، با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط لشکری و کشوری بود.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور نماینده خانواده مکرم شهید سلیمانی و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط قضایی، سیاسی، امنیتی، حقوقی و نظامی برگزار شد، مدعوین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص پیگیری این پرونده پرداختند و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود، آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در موضوع مورد نظر و ابعاد و آثار مختلف مسئله را بیان کردند.

حسین امیرعبداللهیان ضمن تأکید بر لزوم پیشبرد اقدامات در حال اجرا، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره‌ سردار شهید سپهبد سلیمانی، قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم و همچنین نقش مقامات و دولت آمریکا در ارتکاب جنایت نابخشودنی ترور سردار سلیمانی، اعلام کرد: تداوم پیگیری این پرونده و به عدالت سپردن تروریست‌های دولتی جزو سیاست‌های قطعی است.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: وزارت امور خارجه با عزمی قاطع به وظیفه‌ ذاتی خود در پیگیری حقوقی، سیاسی و بین‌المللی این موضوع عمل خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها