کد خبر: 514362
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۰۸:۱۷:۰۰
| |

ژنرال کوتاه می‌آید؟

انصراف «حمید سوریان» در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی هنوز به صورت رسمی به اتحادیه اعلام نشده و «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون با سوریان مذاکراتی داشته باشد.

ژنرال کوتاه می‌آید؟
کد خبر: 514362
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۰۸:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| آنچه که مسلم است «حمید سوریان» به دلیل شرایط موجود و تحلیل‌هایی که داشته انصراف خود را برای حضور در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده و البته قرار است در این رابطه یک بار دیگر «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون برای راضی کردن ژنرال هفت ستاره کشتی ایران جهت حضور در انتخابات با او مذاکراتی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، فدراسیون کشتی ایران اواخر سال 99 با توجه به سوابق ارزشمند قهرمانی «حمید سوریان» در رقابت‌های المپیک و جهان و همچنین محبوبیت این قهرمان ملی کشورمان در بین کشتی‌گیران دنیا، وی را بعنوان نماینده رسمی کشورمان برای حضور در انتخابات هیات رییسه به اتحادیه جهانی کشتی معرفی کرد.

حمید سوریان نایب ریس فدارسیون کشتی در کارنامه قهرمانی خود یک مدال طلای المپیک و 6 مدال طلای کشتی فرنگی جهان را ثبت کرده است.

برهمین اساس و بنا به درخواست «علیرضا دبیر» مقرر شد تا در تورنمنت‌ها و مسابقاتی که نمایندگان کشورمان در آن حضور پیدا می‌کنند نیز باشد تا رایزنی و گفت و گوهای لازم را برای جلب نظر کشورها برای کسب آرا در انتخابات اتحادیه جهانی انجام دهد که ظاهرا در این رابطه و به دلیل شرایط کرونایی سوریان و کشتی کشورمان نتوانست توفیق چندانی داشته باشد.

طبق برنامه انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی قرار بود شهریورماه سال گذشته (سال 2020) در حاشیه رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان در صربستان، برگزار شود که این مسابقات و همچنین انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

برهمین اساس قرار است انتخابات اتحادیه جهانی کشور آبان ماه امسال و در خلال برگزاری پیکارهای کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان در صربستان برگزار شود.

پیش از این و در زمان حضور رسول خادم به عنوان رییس فدارسیون با تلاش‌ها و رایزنی‌های فراوان او با اکثریت قاطع آرا به عنوان یکی از اعضا اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد اما در سال 96 وی بنا به مشکلاتی از این سمت استعفا داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها