کد خبر: 514454
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۴:۰۰:۱۰
| |

رییسی وارد دوشنبه شد

رییس‌جمهوری به منظور حضور در سازمان همکاری‌های شانگهای وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.

رییسی وارد دوشنبه شد
کد خبر: 514454
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۴:۰۰:۱۰

اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رییسی که به دعوت رسمی رییس‌جمهور تاجیکستان به عنوان رییس دوره‌ای سازمان همکاری شانگهای و به منظور حضور در اجلاس سران این سازمان به این کشور سفر کرده است، دقایقی قبل وارد دوشنبه شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال نخست وزیر تاجیکستان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، این نخستین سفر خارجی رییس دولت سیزدهم است که رییسی علاوه بر حضور در اجلاس شانگهای، دیدارهای دوجانبه‌ای هم با سران و روسای هیات‌های حاضر در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای خواهد داشت.

رییس‌جمهوری همچنین پس از حضور در اجلاس شانگهای، پیرو دعوت رسمی رییس جمهور تاجیکستان، دیداری دوجانبه‌ای با همتای تاجیک خود خواهد داشت و هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور درجلسات مشترک راهکارهای توسعه مناسبات را بررسی خواهند کرد.

دیداروگفت و گو با تعدادی از سران و مقام های شرکت کننده در اجلاس شانگهای درخصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه و منطقه‌ای وهمچنین حضور درجمع ایرانیان مقیم تاجیکستان ازجمله برنامه های نخستین روز سفر آیت الله رییسی به تاجیکستان است.

وزریران امور خارجه، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دادگستری رییس جمهور را در سفر به تاجیکستان همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها